arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

پیامدهای رسوايي راي فروشي فيفا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پیامدهای رسوایی رای فروشی در کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال در انتخاب میزبانان آینده جام جهانی همچنان ادامه دارد.

 به گزارش انتخاب ، در پی ارسال نامه درخواست فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس برای ارائه مدارکی که دیوید ترایسمن - رئیس سابق اتحادیه - بعنوان شواهد رای فروشی در فیفا به پارلمان انگلیس ارائه کرد ، اتحادیه فوتبال انگلیس کمیته حقیقت یاب مستقلی را برای بررسی این موضوع تشکیل داد. قرار است این کمیته به ریاست جیمز دینگمنز در مورد تمام ادعاها تحقیقات لازم را صورت دهد. در همین رابطه دیوید برن استین رئیس کنونی اتحادیه گفت quotation mark لرد ترایسمن ادعاهایی را در مورد اشخاص نامبرده در این پرونده اظهار کرده که بسیار جدی است و ما باید هرچه سریعتر صحت شواهد را بسنجیم.

دینگمنز تا روز 27 مه یعنی 13 روز دیگر باید گزارش خود را آماده کند که این گزارش منتشر خواهد شد.

برن استین همچنین گفت ، اتحادیه فوتبال انگلیس با مشاهده نتایج این پرونده درباره رای خود در حمایت از سپ بلاتر رئیس کنونی فیفا یا محمد بن همام نامزد قطری ریاست فیفا تصمیم خواهد گرفت. وی در پایان گفت quotation mark فیفا سازمان بسیار بسته ای است و بسیاری از تصیمات پشت درهای بسته گرفته می شود.ما علاقمندیم که این درها کمی بازتر شود.
نظرات بینندگان