arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

رحیمی: از اقدامات سیاسی که منجر به از بین رفتن آرامش در بدنه دولت می‌شود پرهیز کنید

رحیمی گفت: انتظار می‌رود همگان اهمیت کارهای بزرگ دولت را بدانند و با همدلی و همیاری، از برخی اقدامات سیاسی که منجر به از بین رفتن آرامش در بدنه دولت می‌شود پرهیز کنند تا کشور هر چه بهتر در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد رضا رحیمی به هنگام ورود به فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان این‌که دولت در سال جاری در بخش‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی با سرعت و تلاش مضاعف به دنبال پیشرفت کشور است و اجرای این کارها نیازمند آرامش است، گفت: انتظار می‌رود همگان اهمیت کارهای بزرگ دولت را بدانند و با همدلی و همیاری، از برخی اقدامات سیاسی که منجر به از بین رفتن آرامش در بدنه دولت می‌شود پرهیز کنند تا کشور هر چه بهتر در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: دولت در تمامی بخش‌ها از جمله صنعت، معدن، احداث بزرگراه‌ها و گسترش خطوط ریلی، تلاش برای اشتغالزایی در حال برداشتن گام‌های اساسی است که امیدواریم با دعای خیر مردم، امسال که یکی از سال‌های اساسی برای دولت محسوب می‌شود با موفقیت‌های بزرگ همراه باشد و دولت بتواند خواسته‌های مردم را عملی کند.

وی با اشاره به این‌که هنوز برخی از اقشار ضعیف جامعه از مشکلات مالی رنج می‌برند، گفت: دولت تلاش می‌کند با اجرای طرح‌هایی مانند طرح میزان و تامین و گسترش مشاغل خانگی تولید را افزایش دهد و با این اقدامات در جهت ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت گام بردارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: با سرعتی که دولت در ساخت مسکن در پیش گرفته است و با تلاش‌های دست‌اندرکاران وزارت مسکن و شهرسازی امیدواریم تا پایان دولت دهم کلیه فاقدین مسکن و افرادی که واجد شرایط هستند و در طرح مسکن مهر ثبت نام نموده‌اند صاحب مسکن شوند تا جشن مسکن‌دار شدن همه فاقدین مسکن برگزار شود.

وی افزود: مسکن مهر اقدامی بزرگ است که نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی از ارزش ویژه‌ای برخوردار است چرا که هیچ کشوری اقدامی به این گستردگی برای احداث مسکن و مسکن‌دار شدن مردم انجام نداده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
0
0
آسوده بخوابید شهر در امن امان است .
نظرات بینندگان