arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۴۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

مجلس خبرگان تلاش می کند تا برای حل مشکلات معیشتی مردم راه حلی بیابد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به مشکلات معیشتی مردم از سوی مجلس خبرگان می‌تواند به پیشرفت نظام اسلامی کمک کند و ما در این مجلس به دنبال راه حلی برای حل مشکلات معیشتی مردم خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اختتامیه نوزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم در جمع خبرنگاران با اشاره به گمانه زنی‌های طرح شده درباره ریاست مجلس خبرگان آینده اظهار کرد: همه افرادی که برای ریاست خبرگان مطرح می شوند گمانه زنی رسانه‌ها است و من قاطعانه می گویم که مجلس خبرگان پنجم ولایی‌تر و انقلابی‌تر است و در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب و نیز صیانت از حقوق ملت حضور پررنگ تری دارد.

به گزارش انتخاب، وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان با امنیت، آرامش، سلامت و حضور خوب مردم برگزار شد و از این رو بزرگان به خوبی نتیجه انتخابات مجلس خبرگان را پذیرفته‌اند و این نشانه احترام آن‌ها به رای ملت است.

کعبی در پایان با بیان اینکه مجلس خبرگان تلاش می کند تا برای حل مشکلات معیشتی مردم راهکاری بیابد اظهار کرد: این مساله جزو وظایف ذاتی مجلس خبرگان نیست اما این مجلس به عنوان دیده بان نظام اسلامی در حفظ سلامت این نظام می تواند در مسیر پیشرفت و تمدن سازی اسلامی و رعایت عدالت کمک حال سایر دستگاه‌ها باشد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
1
به وظیفه قانونی خود بپردازید و مانع حرکت دولت در حل مشکلات مردم نشو ید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
0
جالبه ! آنوقت با چه تخصص و معلوماتی مشکلات معیشتی مردم را حل میکنید
مهدی
|
Canada
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
2
برخورد قطع و شدید با فساد مالی در هر مکان و زمان و شرایط ، رعایت عدالت اجتماعی و حذخ مدیران نالایق و خسارت زن، داشتن برنامه های علمی مشکل اقتصادی و معیشتی مردم را بر طرف خواهد کرد.
نظرات بینندگان