arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

اکوادور به زودی در ایران دفتر تجاری تاسیس می کند

وزیر تجارت خارجی اکوادور اعلام کرد دولت این کشور با هدف معرفی صادرات و گسترش بازارها در منطقه خاورمیانه در روزهای آینده یک دفتر تجاری در تهران دایر خواهد کرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری دولتی اکوادور ، «دیئگو آئولستیا» وزیر تجارت خارجی اکوادور جمعه شب در این رابطه اشاره کرد که افتتاح این دفتر به معنی ارتقای کالاها و اقلام صادراتی اکوادور و ارتباطات بیشتر است.
وی افزود: در نظر است در دور بعدی مذاکرات که در ماه ژوئن آینده در شهر بندری «گوایاکیل» برگزار خواهد شد، شرکت های ایرانی حضور داشته باشند و با حدود 500 کارآفرین اکوادوری دیدار کنند .
آئولستیا در مصاحبه با خبرگزاری اکوادور تصریح کرد: ما از یک کشور سازنده خودرو صحبت می کنیم و هنگامی که تحریم های تجاری که بسیار ناعادلانه هستند، از این کشور لغو شوند، می تواند به سیستم جهانی پرداخت ها بپیوندد و حجم تجاری موجود با دیگر کشورهای آمریکای لاتین را افزایش دهد .
وزیر اکوادوری از جمله مزایای دایر کردن دفتر تجاری، به افزایش صادرات کشور ،تامین زندگی بهتر برای مردم اکوادور و بهبود زنجیره تولید برای ایجاد بیشترین فرصت های شغلی ، اشاره کرد .
وی یادآور شد که در ژانویه گذشته ، آمریکا تحریم های تجاری علیه ایران به دلیل برنامه هسته ای را لغو کرد و در آن زمان ، «رافائل کورئا» رئیس جمهوری اکوادور اعلام کرد، این تحریم ها کاملا نا عادلانه است و ضمن استقبال از لغو تحریم ها از تصمیم دایر کردن یک دفتر تجاری در ایران خبر داد .
برچسب ها: دفتر تجاری ، اکوادور
نظرات بینندگان