arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

گریه‌های مایلی‌کهن در مصاحبه مطبوعاتی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با انتقاد از شعارهای زشت تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، نتوانست بر گریه های خود مسلط شود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، محمد مایلی کهن که تیمش با نتیجه مساوی دو بر دو تراکتورسازی را متوقف کرد، در مصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران، افزود: تماشاگران تبریزی با تماشاگرانی که من 10 سال پیش در این شهر دیدم تفاوت های زیادی کرده اند.

وی گفت: زمانی که فوتبال تبریز در دهه گذشته به لیگ پایین تر سقوط کرد چنین چیزی نبود و همه مردم با فرهنگی بالا سقوط تیمشان به دسته یک را پذیرفتند.

وی گفت: وقتی ما بخواهیم به هر طریقی در فوتبال نتیجه بگیریم و به سه امتیاز بازی دست یابیم باید منتظر چنین وقایعی در آن باشیم.

مایلی کهن در خصوص مسائل فنی بازی ، افزود: از معدود بازی هایی بود که تراکتورسازی در حضور هوادارانش موقعیت های چندانی به دست نیاورد از این رو از بازیکنانم رضایت کامل دارم.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و سایپا از هفته سی و سوم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت تا تراکتورسازی با 54 امتیاز در رده پنجم و سایپا با 34 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گیرند.
نظرات بینندگان