arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

علی دایی، از اقدامات این دلال مشهور می گوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  ایسنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران درباره این موضوع که چرا پرسپولیس در دو بازی گذشته خود کمی پر نوسان ظاهر شد؟ گفت:« به نظر من شرایط انگیزشی بازیکنان در هر بازی فرق می‌کند، ما در بازی الوحده که دو بر صفر باختیم، بازیکنانمان هیچ انگیزه‌ای نداشتند که بخواهند خوب بازی کنند. ما باید به آن‌ها یک انگیزه بدهیم که خوب بازی کنند. زمانی که ما نه امتیاز می‌خواهیم و حتی اگر سه امتیاز بازی را هم بگیریم، هیچ فرقی به حالمان نمی‌کند و زمانی که در بازی با الاتحاد می‌بریم، اما نه پاداشی به بازیکنانمان می‌دهند و نه هیچ چیز دیگر، نمی‌توان امید داشت. در بازی آخر بازیکنان ما حداقل باید یک انگیزه داشته باشند که تیم حریف را ببرند. اما ما صحبت‌های خود را اول فصل کرده‌ایم و قرار نیست برای هر بازی از باشگاه درخواست پاداش کنیم.»

دایی با اشاره به اردوهای خارجی تیمش در این فصل در ترکیه و امارات، گفت:« در هیچ کدام از اردوها به بازیکنان من حتی هیچ پولی تو جیبی هم ندادند. آن وقت شما می‌خواهید من انگیزه را از کجا بیاورم، به هر حال یا باید بازیکنانم برای صعود انگیزه داشته باشند، یا انگیزه مالی داشته باشند، یا باید جور دیگری حمایت شوند تا به فکر پیروزی در آن بازی باشند. اما این بازی چون یک بازی حیثتی بود و ما جلوی یک تیم بزرگ مانند سپاهان بازی می کردیم که قهرمان این فصل بود و می خواست با پیروزی مقابل ما قهرمانی اش را جشن بگیرد، بازیکنان ما خیلی با انگیزه بودند و بدون این که احساس کنیم بازیکن مصدوم یا محرومی داریم، بازی کردند و اگر بخواهیم حساب کنیم در این بازی چند بازیکن نبودند، از اول فصل که تیم را بستم، تقریبا 10 نفر را نداشتم. شما دیدید سپاهانی که همه تیم‌ها را لوله می‌کند و حداقل در هر بازی 10 موقعیت گل برای خود ایجاد می‌کند، در این بازی به غیر از یکی دو صحنه موقعیت دیگری نداشت، پس این نشان می‌دهد که توان بازیکنانمان بالاست و ما هم باید به آن‌ها کمک کنیم و هم انگیزه آن‌ها را بالا ببریم و هم یکسری مسایل دیگر وجود دارد که همه آن‌ها بر روی کار بازیکنان تاثیر می گذارد.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به محرومیت نورمحمدی برای بازی با سپاهان گفت:« بازیکن که نمی‌تواند بفهمد برای بازی بعد محروم است یا نه. این وظیفه باشگاه است که به من بگوید. هر کسی در باشگاه یکسری وظایف دارد. باشگاه این همه کارمند دارد، اما وظایف آن‌ها چیست؟ آقایان که به قول خودشان از بیت المال حقوق می‌گیرند، پس کارشان در باشگاه چیست؟ باید بیایند و به من اطلاع بدهند. تازه به آن‌ها گفته بودم که می خواهم در بازی با سپاهان از رضا نورمحمدی استفاده کنم، اما چرا یک نفر نیامد به من بگوید حکم کمیته انضباطی نورمحمدی این گونه بوده است، موقعی که خودشان دنبال کار نور محمدی نرفته‌اند، نمی دانند جریان چیست. موقعی که وکیل باشگاه یا نمی دانم آقای شکری است که می‌آید در سایت باشگاه یا روزنامه باشگاه مصاحبه می‌کند و می‌گوید که ما باعث شدیم محرومیت نورمحمدی دو ماه تقلیل پیدا کند، شما اصلا نمی‌دانستید که نورمحمدی چقدر محروم شده، در صورت جلسه ای که در کمیته انضباطی موجود است، اگر امضایی از یک نفر از مسئولین باشگاه در آن جلسه پیدا کردید، گردن من را بزنید. پس چگونه است که شکری این گونه صحبت می‌کند، تازه اگر آقایان شکایتی به کمیته انضباطی داده باشند.»

 علی دایی در ادامه گفت و گو‌یش اشاره داشت: « جریان اصلی این گونه بود که من روز قبل از بازی سر تمرین آمدم که نورمحمدی به من گفت مثل این که نمی توانم در بازی فردا به میدان بروم و روزنامه ها این گونه عنوان کردند، به رضا گفتم مگر می‌شود، آخر کسی به من نگفته است. من زنگ زدم به آقای رسایی و رسایی هم جلوی کادر فنی که همه می‌توانند شهادت دهند و من هم بلند بلند این جمله رسایی را تکرار کردم که دیروز (جمعه) به خوردبین گفته‌ام که به شما انتقال دهد. من به رسایی گفتم که خوردبین به من چیزی نگفته است، تازه مگر خوردبین تیم را تمرین می‌دهد، مسئول فنی تیم من هستم نه خوردبین، من باید به مردم پاسخ بدهم.»

دایی با بیان این که خیلی از اتفاق‌ها افتاده که فعلا مجال گفتن آن‌ها نیست، گفت:« اتفاقات زیادی افتاده است که اگر بخواهم همه آن‌ها را بگویم باید سه روز صحبت کنیم. اما همین مساله را همه اعضای کادر فنی شاهدند. تازه خوردبین هم به من گفت که کسی از باشگاه دیروز (جمعه) به من زنگ نزده. خوردبین به من گفت که تازه دیشب (جمعه شب) به باشگاه زنگ زدم و این موضوع را آن‌ها به من گفته‌اند و اگر هم پیگیری کنید متوجه می شوید که نامه نگاری‌های مربوط به این موضوع صبح روز شنبه انجام شده است.»

دایی درباره صحبت‌های روز گذشته خود در نشست خبری مبنی بر پیامک‌های مشکوک به بازیکنان پرسپولیس گفت: «آقای بیژن نامی، دیگر فامیلی‌اش را نمی گویم با یک بازیکن باشگاه دیگر تماس گرفته، این آقا که جزو دار و دسته‌های God Father است و در این فوتبال خیلی وقت است که کارهای دلالی می‌کند و بازیکنان را این ور و آن ور می‌کند، زنگ زده است و گفته که من از طرف فلانی تماس می گیرم و ایشان شما را برای فصل بعد در پرسپولیس مد نظر دارد. هیچ جا صحبت نکن و آماده باش که به پرسپولیس بیایی، من این را گفتم و اس.ام.اسی از کسی نیامده بود.»

دایی ادامه داد: «اگر هم از بازیکنان من بپرسند که آیا کسی به شما پیامک زده یا نه، مطمئنا آن‌ها می‌گویند نه، چرا که آن‌ها در پرسپولیس کار می‌کنند، بعد از آن هم یکی از بازیکنان که قبلا ملی پوش بوده با من تماس گرفت که یکی از همکاران آن آقا به او زنگ زده است. اما حالا قسم و آیه خوردند که ما زنگ نزده‌ایم، ‌خب حتما دور و بری هایتان زنگ زده‌اند. این حق طبیعی باشگاه است که برای فصل بعد با یک مربی مذاکره کند، اما چرا با بازیکنان من طور دیگری صحبت می‌کنند. چرا با من جور دیگری حرف می‌زنید، صحبتی که من دارم این است که در تمام دنیا سرمربی برای فصل بعد تصمیم می‌گیرد که در کجا اردو برپا شود و با چه تیم‌هایی بازی شود.»

دایی ادامه داد:« اگر سرمربی هنوز تعیین نشده، ‌آقایان چگونه در اسپانیا و آلمان دنبال کمپ می‌گردند. آیا این موضوع حرفه‌ای است؟ اینها در حیطه سرمربی است و من باید برنامه بدهم و از برنامه من مدیریت باشگاه دنبال درست کردن برنامه‌ها می‌رود. پس چرا همه جای دنیا و در مملکت ما هم تازه مد شده که از مربی برنامه می‌گیرند. پس حتما از کسی برنامه خواسته اید که دنبال کار رفته‌اید. ما هم که اصلا از این موضوع ناراحت نیستیم، بلکه فقط از این ناراحتیم که چرا شفاف نیستید، ما به خاطر رفاقت آمدیم و رفاقتمان را هم ثابت کردیم، حال به موقع اش می گویم من چقدر از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد داشتم، اما نرفتم، به دلیل خاطره‌ای که به پرسپولیس داشتم به این تیم آمدم و از لحاظ مالی هم خدا شاهد است که یک تیم سه برابر پولی که از پرسپولیس گرفتم را پیشنهاد داد، اما نرفتم. نمی‌دانم چرا با من دعوا دارند، اگر کسی با من دعوا دارد چرا افراد دور و بری خود را جلو می‌فرستد، دیروز یک آدم ریزه کوچولو به من زنگ زده بود و من هم جواب او را دادم، اگر حرفی دارند خودشان بزنند. دور و بری‌هایشان را واسطه نکنند، اگر حرف دارید، حرفتان را بزنید و جوابتان را بشنوید. من از کسی نمی‌ترسم که بخواهم، سرم را زیر بغل کسی دیگری پنهان کنم و تا به حال هم این گونه نبودم.»

سرمربی پرسپولیس با بیان این که حکم خود را از خدا گرفته است نه از بنده خدا، گفت: « حکمم را از آن بالایی گرفتم، نه از بنده خدا. من برای این که علی دایی بشوم، 25 سال عرق ریختم و تمام وجودم را دادم. بنده خدا زیر حکم من را امضا نکرده است که علی دایی بشوم، من با یک امضا نیامده که بخواهم با یک امضا بروم. امضای من را آن بالایی می‌کند و هر موقع هم که بخواهد من را کنار می‌گذارد، اما بنده خدا برای من امضا نکرده که با امضای او بروم. من در این فوتبال به خیلی چیزها رسیدم و از خیلی‌ چیزها هم گذشتم تا اینجا رسیدم و علی دایی شدم. فکر می‌کنید اگر علی دایی در فوتبال نباشد دیگر علی دایی نیست. اما خیلی‌ها که با یک امضا می‌آیند با یک امضا و حکم هم محو می‌شوند که خیلی هم از این موارد اتفاق افتاده و این صحبت آخر من است.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
بابا تو را به خدا به داد این آقای علی دایی برسید و او را از توهم درآورید.به خدا گناه دارد!کارها و اعمال و حرکات و برخوردها و شیوه و روشش در دوران پس از بازیگری ،افتخارات او در دوران بازیگری را هم دود میکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
0
آقای دایی شما که هر جا می شینی یا خودت یا طرفدارات از رکورد گل های ملی شما می گن و یک سال و نیم هستش تو پرسپولیس هستی تو مصاحبه خودت می گی که مسئول حقوق باشگاه را نمی شناسی بعدش انتظار داری اونا تو رو بشناسند !!!!!!!!!!!!!!
همینطوری الله بختکی خودت رو سرمربی می دونی که تیمت بدبخت شده و گند ترین نتایج تاریخ باشگاه رو از آن خودت کردی
هر موقع برنده می شی خیلی روی مسایل فنی کار کرده بودی و هر وقت نتیجه نمی گیری از مدیر باشگاه تا ابدارچی مقصرند الا خودت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
...
نظرات بینندگان