arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

محسن هاشمی تکذیب کرد

پیرو انتشار شایعاتی درباره فعالیتهای انتخاباتی محسن هاشمی ، وی با ارسال جوابیه ای، کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیرو انتشار شایعاتی درباره فعالیتهای انتخاباتی محسن هاشمی ، وی با ارسال جوابیه ای، کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.

اخیراً خبری در برخی رسانه‌ها انتشار یافت كه اینجانب قصد نامزدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شواری اسلامی را دارم و به همین منظور ستادهای انتخاباتی فعال كرده‌ام. در این خصوص توضیحات زیر را برای تنویر افكار عمومی ارائه می‌نمایم:

1-    خدمت به مردم در هر سنگری به نفسه امری پسندیده و ممدوح است، اما بدیهی است كه چنین تصمیماتی نمی‌تواند تصمیمی فردی باشد و اصولاً براساس تصمیم جمعی و گروهی و براساس دعوت اقشار مختلف مردم و گروه‌های سیاسی اقدام به حضور در عرصه نامزدی انتخابات می‌نمایند.

2-    در هفته‌های اخیر تقاضاهای از سوی افراد و گروه‌های مختلفی از اینجانب شده است كه در انتخابات اسفند 1390 حضور پیدا كنم، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

بنابراین اصل خبر مذكور كذب و تشكیل ستادهای انتخاباتی كذب‌تر است، البته همه وظیفه و تكلیف دارند كه توان و استعداد خود را در حد وسع در اختیار جامعه بگذارند. در طول 25 سال فعالیت چه در صنایع دفاعی كشور، دفتر ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و به ویژه در شركت متروی تهران، این مهم را مدنظر داشته‌ام و من بعد نیز انشاءالله چنین خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
0
اگر کاندیدا شود در حد مطهری جزء نفرات اول تا چهارم خواهد شد . شک نکنید
نظرات بینندگان