arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

ابرقویی نژاد از انتخابات فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان به دلیل آنچه بروز برخی ابهامات در روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد از نامزدی در این انتخابات کناره گیری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در متن نامه انصراف علی اکبر ابرقویی نژاد از نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به پاسخگو نبودن به درخواست اینجانب مبنی بر ارائه مستندات قانونی برای تمدید ساعت ثبت نام در پایان مدت قانونی، چگونگی مجوز ثبت نام یک فرد در دو پست انتخابی به ویژه ثبت نام همزمان در پست های ریاست و نایب رییسی و ... بنده تا شفاف شدن شرایط قانونی فعالیت های فدراسیون فوتبال و خارج شدن از تصمیم گیری های خلق الساعه از نامزد پست ریاست آن انصراف می دهم.

به گزارش انتخاب ، در بخش دیگری از این نامه آمده است: به طور حتم پیگیر حقوق سلب شده خود در این راستا از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی طبق مقررات حاکم بر فعالیت های فوتبال خواهم بود.

شهاب الدین عزیزی خادم، مهدی تاج، مصطفی آجورلو، عزیز الله محمدی و علیرضا معظمی نیا دیگر نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال روز 23 دی تصویب کرد که انتخابات این فدراسیون در روز شنبه 11 اردیبهشت سال 95 برگزار شود. 
براساس تصمیم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در طول این مدت اعضای هیات رئیسه کنونی فدراسیون فوتبال می توانند به فعالیت های خود ادامه دهند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان