arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

مصوبات شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در نشست شورای عالی این فدراسیون موافقت کرد از ابتدای سال 95 تا پایان رقابت های وزنه برداری المپیک 2016 ریو هیچ وزنه برداری به اردوی تیم ملی دعوت نشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد. در یکی از مهمترین مباحث شورای عالی فنی، مقرر شد تا با موافقت حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از ابتدای سال 95 تا پایان رقابت های وزنه برداری المپیک 2016 ریو هیچ وزنه برداری به اردوی تیم ملی دعوت نشود.

همچنین طرح های در این جلسه به تصویب رسید که به سرمربی تیم ملی وقت داده شد تا فردا (چهارشنبه26 اسفند) اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان را به اعضاء شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری تحویل دهد.

لازم به ذکر است پس از پایان هر اردو نفرات مرتبط با اردو از جمله سرپرست، کمیته پزشکی، پزشک تغذیه، پزشک روانشناس و سرمربی تیم گزارش مکتوب اردو را برای بررسی به شورای عالی فنی ارائه بدهند.

گفتنی است در رابطه با گسترش استعداد یابی در سراسر کشور، شورای عالی فدراسیون وزنه برداری پس از ارائه پیشنهاد امید رضایانی مسئول کمیته استعدادیابی در خصوص منطقه بندی مراکز استعدادیابی با این پیشنهاد موافقت کرد.
برچسب ها: فدراسیون
نظرات بینندگان