arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

آخرین وضعیت شیخ ابراهیم زکزاکی

پس از گذشت چند ماه از بازداشت شیخ زکزاکی توسط ارتش نیجریه سرانجام یکی از نزدیکان قابل اعتماد وی موفق شد با او و همسرش دیدار کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از گذشت چندین ماه سرانجام یکی از نزدیکان قابل اعتماد شیخ زکزاکی با وی و همسرش دیدار کرد.بر اساس این گزارش، این منبع نزدیک به شیخ زکزاکی در خصوص آخرین وضعیت وی و همسرش گفته است: همسر شیخ زکزاکی رو به بهبودی است، اگرچه یکی از گلوله ها را به دلیل احتمال فلج شدن نتوانستند از بدن وی خارج کنند.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: شیخ زکزاکی نیز همچنان تحت درمان است اما متأسفانه یک چشم وی به طور کامل نابینا و چشم دیگر نیز حد زیادی بینایی خود را از دست داده است.این منبع گفت: تاکنون چند عمل جراحی بر روی شیخ زکزاکی انجام داده اند و در آینده نیز احتمالا  چند عمل دیگر بر روی وی انجام خواهد شد.

وی افزود: شیخ زکزاکی به دلیل جراحات زیاد اخیرا به سختی امکان راه رفتن پیدا کرده است. اما همچنان وی و همسرش از روحیه بالایی برخوردار هستند.

این منبع اظهار داشت: با وجود گذشت حدود سه ماه از فجایع نیجریه، ارتش این کشور هیچ کدام از پیکرهای حدود 2000 نفر از شهدا را تحویل خانواده هایشان نداده و زندان های آن کشور مملو از شیعیان بی گناه و بعضا زخمی فاجعه روز آخر صفر در شهر زاریا است .

گفتنی است، در روز آخر ماه صفر ارتش نیجریه با یورش به عزاداران شرکت کننده در مراسم شهادت امام رضا علیه السلام، هزاران نفر از مسلمانان و یاران شیخ زکزاکی را به خاک و خون کشیدند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان