arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

فشار عربستان به تشکیلات خودگردان فلسطین برای همراهی با سیاستهای ویرانگر خود در منطقه

روزنامه المنارفلسطین نوشت: فشارهای رژیم سعودی بر تشکیلات خودگردان برای همراه کردن این تشکیلات با سیاست های ویرانگر خود در منطقه به صورت مداوم ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این روزنامه فلسطینی به نقل از منابع آگاه افزود: آل سعود، تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرده اند در صورتی که در تصمیم های اتحادیه عرب و ائتلاف های تجاوزگر، با آن ها همراهی نکند، کمک های مالی خود را قطع می کنند.
این روزنامه افزود: تایید سیاست های ویرانگر عربستان توسط تشکیلات خودگردان، از مقبولیت آن می کاهد و به سود دشمنان ملت فلسطین است.
این منابع به نقل از محافل سیاسی و دیپلماتیک اعلام کردند که رژیم آل سعود به شدت به دنبال کسب تایید تشکیلات خود گردان فلسطین است و این تایید را سرپوشی بر جنایت ها و توطئه های خود می داند.
کارشناسان اعتقاد دارند که ادامه همراهی تشکیلات خودگردان فلسطین با سیاست های آل سعود، به ضرر این تشکیلات تمام می شود و حتی بقای آن را در معرض خطر قرار می دهد.
آخرین همراهی تشکیلات خودگردان فلسطین با سیاست های عربستان، تصمیم شرم آور کشورهای عربی در تروریستی خواندن مقاومت اسلامی در لبنان بود.
روزنامه المنار اضافه کرد: رژیم سعودی بارها فلسطینی ها را به توقف کمک های مالی و برافروختن آتش هرج و مرج در صحنه داخلی فلسطین تهدید کرده است. 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان