arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

رويانيان هم وارد جنجال "مونوریل قم" شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور گفت: پروژ مونوریل قم به دور از جنجال سازی و با حمایت دولت ، مسئولین استان و شهرمقدس قم فعالیت خود را ادامه خواهد داد که در این راه نیازمند همدلی تمامی مسئولان هستیم.
 
به گزارش انتخاب؛ محمد رویانیان با اشاره به چگونگی روند تصویب و اجرای مونوریل قم خاطر نشان کرد ، با توجه به اهمیتی که نظام و دولت خدمتگزار برای شهر مقدس قم قائل است و بنا به درخواست شهردار قم پس از طی مطالعات کارشناسی احداث مونوریل در شهر قم به تصویب شورای عالی ترافیک رسید که هم اکنون نیز با حمایت شهردار ، استاندار و مسئولان قم درحال اجراست.
 
 وی ادامه داد: اجرای مدرن ترین پروژه ریلی در مذهبی ترین شهر کشور نشان از پیوند عمیق علم و دانش با دین و مذهب در جمهوری اسلامی ایران دارد. رویانیان گفت: رییس جمهوری بنده را مسئول پیگیری مشکلات مونوریل قم کرده است و بنده نیز دقیقاً از دیدگاههای شهرداری ، شورای شهر وتولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام اطلاع داشته و جلساتی نیز با آنان داشته و قرار است همه دست اندرکاران این پروژه مهم به اتفاق هم بررسی نهایی را در حضور ریاست جمهوری ارائه و نتیجه گیری کنیم.
 
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور همچنین با تشکر از مسئولین شهری و استانی قم و بویژه تولیت آستانه مقدسه قم گفت: مردم شریف قم مطمئن باشند که این پروژه با مطالعات کارشناسی و تخصصی و نیز با هماهنگی مسئولین قم تحت عنایات حضرت فاطمه معصومه به پیش خواهد رفت.
نظرات بینندگان