arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

تمسخر اظهارات مصباح یزدی توسط سایت نزدیک به مشایی: همان آبی که در قم شیرین شده، تاثیر همین جادو است!

سایتی که همواره مدعی نزدیکی به مشایی است، اخیراً در واکنش به سخنان اخیر آیت الله مصباح یزدی که احمدی نژاد را سحر شده توسط مشایی خواند، به تمسخر این اظهارت پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایتی که همواره مدعی نزدیکی به مشایی است، اخیراً در واکنش به سخنان اخیر آیت الله مصباح یزدی که احمدی نژاد را سحر شده توسط مشایی خواند، به تمسخر این اظهارت پرداخت.
 
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛، این سایت خیلی "محرمانه" با بیان اینه "آقای مصباح ما جوانان نادان را آگاه کنید" از مصباح یزدی پرسیده است: این چه سحری است که کشور را در 6 سال گذشته به تراز ابرقدرت های عالم رسانده و از علم، آبادانی، عدالت و انواع و اقسام پیشرفت بهره مند کرده ؟!!!
 
این سایت، در بخش عجیبی از متن سفارشی اش، به شیرین شدن اب قم اشاره کرده که گویی "آب قم صرفاً جهت اشامیدن آقای مصباح" شیرین شده است: مگر آبی که در قم شما! شیرین شده از سر مجاهدت احمدی نژاد و تیمش نبود؟!
 
متن کامل سئوالات این سایت (که در پاچه خواری و حمایت بی پایان از اقدامات آقای مشایی گوی سبقت از همه را ربوده) از آیت الله مصباح در پی می آید:
 
1-فرض می کنیم احمدی نژاد توسط مشایی مسخ و مسحور شده است. برای ما جوان این سوال پیش می آید که

اولا-این چه سحری است که کشور را در 6 سال گذشته به تراز ابرقدرت های عالم رسانده و از علم، آبادانی، عدالت و انواع و اقسام پیشرفت بهره مند کرده ؟!

ثانیا- اگر ما احمدی نژاد را مسحور مشایی بدانیم که گویا می دانیم! چرا فقط نقاط منفی و برخی صحبت های تحریف شده و خلاف های میکروسکوپی را اینگونه مورد تازش قرار می دهیم و نقاط مثبت این مسحور شده را مد نظر نمی گیریم؟! آیا از عدالت و انصاف به دور نیست که بگوییم رئیس جمهور واقعی مشایی است و پیشرفت ها را به کس دیگر نسبت بدهیم؟!

و ثالثا- شما ما جوان نادان را متوجه کنید که کشوری که به ادعای خود شما تحت حفاظت امام عصر و رهبری مولایی چون حضرت آیت الله خامنه ای است چطور می شود اسیرر چند "جن و رمال" شود و رئیس جمهورش که مایه انقلابی نو در سرتاسر جهان گشته سحر زده و بی خود از خود این همه تحول به وجود آورده باشد؟! به بیان ساده تر آیا این همه عالم برجسته دینی و آن همه فرزانه که نشانه خدا -آیت الله- بر روی زمین هستند نمی توانند به چند جن  و سحر چند جادوگرغلبه پیدا کنند؟! 

2-باز فرض می کنیم که احمدی نژاد سحر شده! آیا روش خارج کردن سحر از یک جن زده ! تهدید،تخریب، توهین، فحاشی و ...است؟! آیا راهش بردن آبروی نظام در دنیاست که همه بگویند دولت اسلامی! ایران توسط چند رمال اداره می شده ؟! آیا این با اصل دفاع از نظام تا پای جان سازگار است؟! 

3-حضرت آقا فرمودند ملاک شخص نیست بلکه کار و خدمات وی است! این کاری که دوستان عزیز میکنند غیر از زیر سوال بردن همه آنچه "احمدی نژاد و خدماتش" می نامیم است؟! مگر آبی که در قم شما! شیرین شده از سر مجاهدت احمدی نژاد و تیمش نبود؟ پس چرا خدمت به این بزرگی را حتی به قدر یک ذره تشکر از همان خدمت! نشان ندادید و واگویه نکردید؟! 

و در پایان از خداوند منان خواستاریم درولایت پذیری و ولایت مداری ما را شرمنده ولایت و صاحب ولایت نکند

 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
4
19
خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
9
5
چی شده شجاع شده اید !هلمن مبارز می خوانید ! می خوهید بگویید طرفدار مردم هستید ! ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
3
2
"کشور را در 6 سال گذشته به تراز ابرقدرت های عالم رسانده و از علم، آبادانی، عدالت و انواع و اقسام پیشرفت بهره مند کرده ؟!"
آقا بسی خنده آمد خلق را!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
1
2
بالاخره احمدي نژاد خوبه يا بد ما که نفهميديم !!!!! هر کي فهميد به ما هم بگه
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
خودش خوبه ولی دور و اطرافیاش مثل مشایی نادان ادم های بیخودی هستن!!واضح بگم پیرو مکتب فراماسونری هستش اقای مشایی!!
ناشناس
|
GREECE
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
5
8
ای کاش این سایت ادعای یک آقایی که از هاله نور بر سرش سخن می گفت را نیز توضیح دهد و بگوید آیا فیلمی که از این ادعا منتشر شده است نیز دروغ است؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
3
1
باسلام انشاالله که بزودی زود آقای احمدی نژاد از مسیری که به تازگی رفته برگردد.
نظرات بینندگان