arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
در پي طرح شكايت جوانفكر از كيهان؛

شریعتمداری : ماهيت جريان انحرافي را افشا مي‌كنم

حسين شريعتمداري درباره شكايت مديرعامل خبرگزاري ايرنا از كيهان گفت: در دادگاه ماهيت جريان انحرافي و سركرده و حلقه‌هاي وابسته به آن را افشا مي‌كنيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسين شريعتمداري درباره شكايت مديرعامل خبرگزاري ايرنا از كيهان گفت: در دادگاه ماهيت جريان انحرافي و سركرده و حلقه‌هاي وابسته به آن را افشا مي‌كنيم.

به گزارش "انتخاب" به نقل از فارس، علي اكبر جوانفكر مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي- ايرنا- از شكايت اين خبرگزاري از كيهان خبر داد. 

خبرگزاري ايرنا بعدازظهر ديروز در خبري اعلام كرد علت اين شكايت آن است كه روزنامه كيهان روز شنبه گذشته، اين خبرگزاري را متهم كرده بود كه به تريبون جريان انحرافي تبديل شده است. 

براساس اين خبر، مديرعامل ايرنا به مسئول حقوقي اين سازمان ماموريت داد تا به صورت رسمي شكواييه اي را عليه روزنامه كيهان تنظيم كند. وي در اين شكواييه كه به دادستان تهران تسليم شده كيهان را به "افترا و تشويش اذهان " متهم كرده است. 

گفتني است مدير مسئول كيهان بعد از مشاهده اين خبر گفت؛ جلسه علني دادگاه فرصت مناسبي براي نشان دادن انحراف و سوءاستفاده هاي آنچناني جريان ياد شده است. در دادگاه مي توانيم ماهيت جريان انحرافي و سركرده و حلقه هاي وابسته به آن را با ارائه اسناد و مدارك اثبات كرده و به آگاهي افكار عمومي برسانيم. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
1
گرچه تابناک درج نمی کند ولی جناب شریعتمداری! نیازی به زحمت افشاگری نیست. جریان انحرافی را خاتمی ساخت و حجاریان پرداخت و رمضان زاده نهادینه اش کرد و نخست وزیر دهه شصت آن را به دولت آورد و آقای احمدی نژاد با یازده روز اعتکاف آن را رسوا کرد.
نظرات بینندگان