arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۷۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

طنز/ ابرها را روی هوا خشک می کنند ، مراقب دریاها باشیم! + فیلم

پس از آنکه معلوم شد کشورهای اروپایی ابرها را تخلیه می کنند و آب آن را روی هوا می گیرند تا باران به ایران نرسد ، برای انکه اسناد این عمل قبیحه را با چشمان غیر مسلح خود مشاهده کنم ، اندکی که باد ابرها را به سوی آسمان بالای سرم ( حقیر در ایران زندگانی می نمایم ) رهنمون کرد ، از خانه به در شدم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
الف. تلخند، پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب": پس از آنکه  معلوم شد کشورهای اروپایی ابرها را تخلیه می کنند و آب آن را روی هوا می گیرند تا باران به ایران نرسد ، برای انکه اسناد این عمل قبیحه را با چشمان غیر مسلح خود مشاهده کنم ، اندکی که باد ابرها را به سوی آسمان بالای سرم ( حقیر در ایران زندگانی می نمایم ) رهنمون کرد ، از خانه به در شدم . 

هنوز چند قدمی نرفته بودم که ابری خشک مانند تکه ای گونی بر سرم فرود آمد ، کمی هم خاک داشت ، آن را به کناری انداختم و دستی بر سرو لباس هایم کشیدم و این ابر از فرنگ برگشته ی بی فرهنگ را به گوشه ای انداخته به راه خود جهت یافتن ادله ی بیشتر ادامه دادم.

در راه بسیار بودند ابرهای خشک که بر زمین افتاده بودند و شهر را به لحاظ زیست محیطی و زیبایی شناسی آلوده کرده بودند.

به خانه برگشتم. اندکی ترسیده بودم.نه دروغ چرا ؟ (تا قبر آآآآ!!! )خیلی ترسیده بودم. این اروپایی های فلان فلان شده که روی هوا آب ابرها را می گیرند و می برند برای زمین ها و دریاهای خودشان ، نکند به تکنولوژی ای دست یابندکه آب رودها و دریاهای ما را هم ببرند و ما بمانیم بی آب و تشنه و خدای ناکرده اینجا هم بشود کویر لم یزرع!

باز در اندیشه هایم غوطه ور شدم که به یاد خاطره ای افتادم از یکی از همین عوامل استکبار اخیراً اروپا نشین ، با نام مستعار " فامیل دور " که همین نام خودش جای بسی تامل دارد . وی در این اعتراف که فیلم آن موجود است اعتراف می کند به چگونگی خروج آب دریا و تبدیل کردن آن به خشکی آنهم به بهانه ی یافتن دمپایی اش در یکی از سفرهایش به شمال !

به دلیل اهمیت این ماجرا توجه شما را به این سند تاریخی جلب می کنم تا هی نفرمایید مدارکش کو ؟ موجوده برادر . باید مراقب اقدامات اینها باشیم نکند زیر دریاها در نصب کرده باشند تا در آینده از تهدید باز کردن در دریا بخواهند از ما باج بگیرند ، ببینید : 




نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
83
14
با اینکه می دونم نظرم رو منتشر نمی کنید اما بازم می گم. احمدی نژاد آنچنان هم غلط نگفته. از اونجایی که جریانهای باران زا از غرب ایران و دقیقا از سمت کشورهای اروپایی وارد میشن، تاسیسات جدید و پیشرفته هارپ که لایه یونیسفر جو رو با استفاده از پرتاب امواج الکترومغناطیسی بسیار قوی یونیزه می کنه میتونه ابرها رو به بارش وادار کنه و عملا اونها رو تخلیه کنه. سلاح هارپ سلاح قرن است و با اون تغییرات آب و هوایی ایجاد می کنن حتی مساله زلزله هائیتی هم مشکوک گزارش شده خصوصا اینکه لایه یونیسفر جو 1 ساعت قبل از زلزله به رنگ قرمز دراومده بوده یعنی یونیزه شده بوده. ...!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
برادر من ما هم زمانی به روسیه پول میدادیم که برای ما ابر بارور کنه
تااونجایی که میدونم تا حدودی هم خودمون این کار رو انجام میدیم
پس میشه گفت ما نمیذاریم که ابرها به افغانستان و پاکستان بره و داریم توطئه میکنم؟
یا مثلا بخواهیم توطئه کنیم و ابرها رو بارور کنیم و بعد سیل ما رو ببره!!
هر کس به اندازه نیازش این کار رو میکنه و کاملا منطقی هست
حرفهای آقای احمدی نژاد مصرف داخلی داره و اون هم برای اقشار کم سواد و کم اطلاع
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
آره دوست من شما راست میگی بهترین کار اینه که ما دست به دامن اجنه بشیم تا این هارپ رو داغونش کنن . این امریکایی ها از همین سلاح هارپ واسه نابود کردن سوحل خودشون و سواحل ژاپن استفاده میکنن آخه کلا دیوانه هستن اسنادشم موجوده با عکس و تفصیلات عکسو نشون بدم ؟
کورش از مشهد
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
63
7
درود بر همگی
من کاری به احمدی نژاد و سیاست و اینها ندارم. اما به نظر می رسه که حرفش درسته چون الآن میشه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مثل موشکهای ویژه ابرها رو وادار به بارش کرد. مثلا همین چند وقت پیش توی دوبی برف مصنوعی بوجود آورده بودن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
6
43
در خبرهای پارسال چندین بار شنیدیم در اروپا سیل های مهیبی آمده خوب اگه چنین تکنولوژی ای هست پس چرا برای تاثیرگذاری بر آب و هوا و نجات خودشون کاری نتونستن بکنن؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
35
6
ظاهراً از لحاظ علمی امکان دستکاری آب و هوا وجود داره. حتی به نظر میاد در زمان جنگ ویتنام، امریکا آب و هوای منطقه جنوب شرق آسیا رو دستکاری می کرده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
2
20
جل الخاق .... جنگ به ابرها هم کشیده شد !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
3
35
تمام افتخارات مال ماست و تمام افتضاحات توطئه استکبار...
آگاه باشید.
من نمیدونم این نفتو نداشتیم چکار میکردیم واقعا که الا اوضامون اینطوریه...
خدایا توبه.
نظرات بینندگان