arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۹۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵

پیغام موشکی آمریکا به ایران

براساس این گزارش، اظهارات جان کری بعد از دیدار وی با وزرای خارجه 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد، جاییکه کری تلاش کرد نگرانیهای کشورهای خلج فارس نسبت به توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 را رفع کند و درباره گرمتر شدن روابط میان دو کشور مذاکره کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جان کری وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با اعضای شورای همکاری خلیج فارس گفت که واشنگتن آماده کار با ایران برای حل و فصل موضوع آزمایش‌های موشکی این کشور است.

به گزارش «انتخاب»، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ براساس این گزارش، اظهارات جان کری بعد از دیدار وی با وزرای خارجه 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد، جاییکه کری تلاش کرد نگرانیهای کشورهای خلج فارس نسبت به توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 را رفع کند و درباره گرمتر شدن روابط میان دو کشور مذاکره کند.

کری با بیان اینکه آمریکا با کشورهای خلیج فارس علیه آزمایشهای موشکی ایران متحد است افزود: آمریکا و شرکایش به ایران می‌گویند که آماده همکاری براساس ترتیبات جدید برای حل و فصل مسالمت آمیز موضوع آزمایشهای موشکی ایران هستیم.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت؛ جان کری بدون اینکه جزئیات بیشتری ارائه کند اضافه کرد که ایران باید اول از همه روشن کند که آماده کاهش چنین فعالیتهایی است و نیات و اهداف خود را از این موضوع مشخص کند.

آمریکا و کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان اخیرا طی نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل آزمایشهای موشکی اخیر ایران را نقض قطعنامه 2231 خواندند و خواستار اتخاذ اقدامات لازم در این زمینه شدند. این درحالیست که روسیه تاکید می‌کند که آزمایشهای موشکی ایران نقض هیچ کدام از قطعنامه‌های سازمان ملل نیست.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
11
25
اینقدر به این پررو ها باج دادن که وقیح شدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
11
28
حالا ایران موشک شهاب 3 با فناوری 60 سال پیش آزمایش کنه
تحریماش برای ماست.
خرید سلاح های جدیدش برای اعراب
نظرات بینندگان