arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰

دایی: تک تک سلول‌های بدنم عاشق پرسپولیس هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرسپولیس گفت: اینکه پرسپولیس را انتخاب کردم ناراحت نیستم و تک تک سلول‌های بدنم عاشق پرسپولیس هستند و این هواداران را دوست دارم و می‌خواهم به آنها خدمت کنم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، علی دایی پس از برتری 5 بر یک مقابل پیکان قزوین در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در همان نیمه اول هم می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما یک اشتباه در خط دفاع باعث شد در این نیمه مساوی شویم. در نیمه دوم آمدیم تا پیروز شویم و لیگ را با برتری به پایان ببریم. بازیکنان، با غیرت و شرافت بازی کردند. به آنها گفته بودم سرنوشت خیلی از تیم‌ها به بازی امروز بستگی دارد و مردانه بازی کنیم که خدا را شکر مردانه هم بازی کردند و توانستیم با یک پیروزی پرگل لیگ را تمام کنیم.

وی ادامه داد: ‌این برد را به هواداران واقعی پرسپولیس تبریک می‌گویم، آنهایی که دلشان با این تیم است و عاشق پرسپولیس هستند و به بازیکنانی که زحمت کشیدند.

دایی در مورد اینکه تصور برتری 5 بر یک را در این مسابقه داشت، گفت: با توجه به شرایط تیم و بازیکنان مصدوم و محروم، برای جبران شکست دور رفت به میدان آمدیم. ما در قزوین 3 بر صفر به این تیم باخته بودیم و امروز خوشحالم که به جای برد 4 بر یک با نتیجه 5 بر یک پیروز شدیم و از امروز تمام تلاشمان موفقیت در جام حذفی است و با تمام قدرت به مصاف سپاهان خواهیم رفت.

سرمربی پرسپولیس در مورد تشویق شدن از سوی هواداران گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم. خود را مدیون این مردم می‌دانم. آنها همواره یاور تیم بودند و من خود را مدیون این مردم می‌دانم. افتخار می‌کنم که خدا به من توفیق خدمت به این مردم را داده و تنها آرزویم خدمت و خدمتگذاری به مردم است. انشاءالله بتوانم لیاقت محبت و تشویق‌های مردم را داشته باشم.

دایی در مورد اینکه امروز هم پرسپولیس بازیکنان زیادی را در اختیار نداشت، گفت: مدت‌هاست به این مسئله عادت داریم. بازیکنان ما در مواقع حساس و حیاتی نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و خدا را شکر می‌کنیم که یک تیم هستیم. این تیم متکی به فرد خاصی نیست و همواره یک تیم کامل هستیم و بازیکنانش در روزهای سخت توانایی‌هایشان را به خوبی نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس در مورد کیفیت لیگ دهم اظهار داشت: لیگ در این فصل نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بود و حساسیت مسابقات بسیار بالا بود و مسابقات و بازی‌ها نزدیک به هم برگزار شد. سپاهان هفته قبل قهرمانی‌اش مشخص شد و تیم‌های سقوط کننده امروز مشخص شدند. این نشان از کیفیت فنی بالای مسابقات لیگ دارد. لیگ امسال با برنامه‌تر از فصول گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: سپاهان لیاقت قهرمانی در لیگ را داشت و امکانات خوبی هم در اختیار داشت. پرسپولیس هم به دلیل بدشانسی یا ضعف‌های خود من و همچنین مسائل دیگر نتوانست به مقامی بهتر از چهارمی برسد. با این حال تلاش می‌کنیم در جام حذفی، سپاهان را با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی شکست دهیم. ما می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و دست بردار هم نیستیم.

دایی در مورد اینکه پیشنهاد سپاهان را برای مربیگری قبول نکرده پشیمان نیست، گفت: به هیچ عنوان پشیمان نیستم. بعد از ماجرای تیم ملی مدیران زیادی به من پیشنهاد کردند که همگی آنها مدیران و آدم‌های بزرگی بودند. من از اینکه پرسپولیس را انتخاب کردم ناراحت نیستم و تک تک سلول‌های بدنم عاشق پرسپولیس هستند و این هواداران را دوست دارم و می‌خواهم به آنها خدمت کنم.

وی در مورد اینکه فصل آینده در پرسپولیس خواهد ماند یانه،‌ گفت: لطفا از این سوالات جانبی نپرسید. تمام تمرکزم بر روی سپاهان است و می‌خواهم با موفقیت پاسخگوی مردم باشم. من به موفقیت در جام حذفی فکر می‌کنم.

نظرات بینندگان