arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

هوا خنک می شود

مدیر کل پیش‌بینی آب و هوای کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود طی 3 روز آینده دمای هوا در سطح کشور تا 4 درجه کاهش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر کل پیش‌بینی آب و هوای کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود طی 3 روز آینده دمای هوا در سطح کشور تا 4 درجه کاهش یابد.

به گزارش "انتخاب" به نقل از برنا،پرویز رضازاده با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های تهران، قم، شمال سمنان، شرق اصفهان شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود.

وی در ادامه افزود: وضعیت هوا طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به صورت یکسان پیش بینی می شود، به‌طوریکه مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی شاهد بارش باران به صورت قابل توجه هستند و بارش در روز یکشنبه دامنه های البرز و خراسان شمالی را به صورت پراکنده تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیر کل پیش بینی آب و هوای کشور در ادامه با اشاره به ورود موج گرد و غبار از روز چهارشنبه به کشور اعلام کرد: موج جدید گرد و غبار مناطق غربی کشور را از روز چهارشنبه تحت تاثیر قرار داده است، براین اساس برای امروز پیش بینی می شود میزان گرد و غبار و همچنین میزان غلظت هوا از امروز در مناطق جنوب غرب و جنوب کاسته شود.

رضازاده در ادامه تصریح کرد:‌ پیش بینی می شود طی 3 روز آینده دمای هوا در همه استان های کشور  با 4 درجه کاهش همراه باشد.

رضا زاده در پایان در مورد وضعیت هوا در پایتخت گفت: دمای هوای تهران امروز 28درجه سانتی گراد است که به نسبت روز گذشته یک درجه افزایش دما را شاهد هستیم، براین اساس از ساعات اولیه امشب با روند کاهشی دما شاهد بارش باران به صورت پراکنده در پایتخت خواهیم بود.
نظرات بینندگان