arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

تصحیح: چهره بدون گریم بازیگر نقش حرمله این است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انوش معظمی (بازیگر نقش حرمله در سریال مختار نامه) یكی از بازیگران قدیمی تئاتر و یكی از كارگردانان صاحب سبك در نمایش كودكان است.



به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، او در تناتر بیشتر به عنوان كارگردان و نویسنده كار كودك شناخته می شود.
 
توضیح: پیشتر تصویر دیگری به جای آقای معظمی درج شده بود که بدینوسیله از ایشان پوزش می طلبیم.

 

گریم سنگینی در "مختارنامه" داشتم


معظمی بازیگر نقش هرمله در سریال "مختارنامه" با اشاره به شخصیت پردازی خوب این نقش، گریم خود را در این مجموعه بسیار سنگین عنوان کرد.
 
 
 انوش معظمی بازیگر قدیمی تئاتر که در این کار نقش رستم را بازی می کند و درحال حاضر در اصفهان مشغول ایفای نقش "شمر"در پروژه "روزرستاخیز"به کارگردانی احمد رضادرویش است، از تجربه اولین همکاری اش با گروه تئاتر پری صابری گفت: " با اینکه برای اولین بار بود با خانم پری صابری همکاری می کردم اما از کارم خیلی راضی ام. ایشان در جایگاه یک کارگردان حرفه ای و به عنوان یکی از معدود افرادی که همیشه حمایتگر تئاتر بوده، ثابت کردند که در کارهایشان همیشه حرف تازه ای برای گفتن دارند.
 
بارها شاهد بوده ایم که پری صابری با نوع خاص و متفاوت کارهایی که روی صحنه برده اند، باعث پیوند دوباره ی مردم با تئاتر شده اند. عامر مسافر آستانه، فرشته نوید و پژمان کاشفی از دیگر بازیگران تئاتر رستم و اسفندیار هستند.
 
معظمی درباره نقش خود در مختارنامه گفت: در مجموعه زیبای مختارنامه نقش هرمله را دارم که که تیراندازی مهم در سپاه اشغیا انجام می دهد، اولین تیر را به گلوی حضرت علی اصغر دومین تیر به یکی ازچشمان حضرت ابوالفضل و سومین تیر را به قلب امام حسین می زند و باکشته شدن هرمله نقش من به پایان می رسد.
 
بازیگر سریال مختارنامه در رابطه با گریم نقش هرمله اظهار کرد: هرمله توسط قلم زیبای میرباقری به لحاظ شخصیت پردازی پرداخت خیلی خوبی داشت وگریم بسیار سنگینی روی من انجام می شد که بسیار دور ازچهره واقعی من بود بدنی پوشیده از مو و هیبتی ترسناک و...
این هنرمند ارزنده سینما تئاتر در بسیاری از زمینه های هفت هنر از جمله ترانه سرایی "داستان ونمایشنامه نویسی"و آواز نیز فعالیت دارد وترانه های بسیاری برای کارهای تئاتری سروده و امیدوار است
 
 به زودی اولین آلبوم صدای خود را به یاری دوستان دست اندرکار موسیقی وعلاقمندبه صداهای خاص آماده سازد.
 
معظمی به تازگی اولین نمایشنامه ی خود را تحت عنوان یونس و بلقا از طریق انتشارات حوزه هنری وارد بازار کرده است.
 
وی در این باره گفت: " این نمایشنامه در ارتباط با زندگی حضرت یونس است که به شکلی متفاوت روایت شده، چراکه این بار، ماهی ها روایت گر داستان هستند. قصه یونس و بلقا در برکه ای شروع می شود که در آن اتفاقات مختلفی بین ماهی ها می افتد. و دست آخر ، هامور؛ پیر ماهی ها، قصه ییونس را برایشان روایت می کند. نگارش نمایشنامه ی این کار، براساس گروه سنی ب-ج- و د نوشته شده و یک کار تمام عروسکی خواهد بود. "
 
انوش معظمی تصمیم دارد این بار هم طبق روال گذشته، اجرای کار نمایشنامه ای خود را به کارگردان دیگری بسپارد. او تاکنون در مقام کارگردان، تنها یکی از کارهای خود را با عنوان راز بقای موش ها به روی صحنه برده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱
غفب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
1
12
خیلی گریم جالبی داشت.
عکس ایشون هم زیباست.
یعنی اینکه نقشش رو خیلی خوب بازی کرده.
فاطمه فرجی
|
United Kingdom
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
7
هم گریمی زیبا وسنگین داشتن که حتی اگر شناتخته شده هم بودن باز نمیشد بشناسمشون والبته بازی شون عالی بود.موفق باشند
نظرات بینندگان