arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

رئیس دفتر جوانفکر: ایشان از نظر روحی مشکل پیدا کرده

جوانفكر كه اعلام كرده بود به همراه زاكاني، رسايي و موسوي در جلسه روز گذشته شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي حاضر مي‌شود و در خصوص اتفاقات اخير دولت به اظهار نظر مي‌پردازد، در اين جلسه حاضر نشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جوانفكر كه اعلام كرده بود به همراه زاكاني، رسايي و موسوي در جلسه روز گذشته شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي حاضر مي‌شود و در خصوص اتفاقات اخير دولت به اظهار نظر مي‌پردازد، در اين جلسه حاضر نشد.

داوود گودرزي دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي در گفت‌وگو با فارس، با اعلام اين خبر گفت: پس از اتفاقاتي كه در بدنه دولت روي داد و به خصوص پس از عزل حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات، جريان دانشجويي نسبت به اين اتفاقات حساس شد كه در نتيجه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي چندين جلسه براي بررسي اين موضوعات برگزار كرد.

وي افزود: در همين خصوص روز گذشته و از ساعت 15 الي 20 جلسه‌ شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي برگزار شد كه در اين جلسه از سيد نظام‌الدين موسوي مدير مسئول روزنامه جوان، علي‌اكبر جوانفكر مديرعامل خبرگزاري ايرنا، حجت‌الاسلام حميد رسايي مدير مسئول هفته نامه 9 دي و عليرضا زاكاني مدير مسئول هفته‌نامه پنجره دعوت شده بود كه با حضور ميان قشر دانشجويي و اعضاي شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي به تشريح اتفاقات پيش آمده در بدنه دولت بپردازند.

گودرزي خاطرنشان كرد: پيش از برگزاري اين جلسه با هر 4 مدعو هماهنگي‌هاي لازم به عمل آمده بود و اين 4 شخصيت رسانه‌اي آمادگي خود را براي حضور در جلسه اعلام كرده بودند اما در ساعت 15 و هنگامي كه جلسه آغاز شده بود، مسئول دفتر مديرعامل خبرگزاري ايرنا طي تماسي با بسيج دانشجويي اعلام كرد كه "آقاي جوانفكر از لحاظ روحي آمادگي حضور در جلسه فوق را ندارد" و به اين ترتيب جوانفكر از حضور در ميان جريان دانشجويي طفره رفت.

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي در ادامه تصريح كرد: جلسه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجوي از ساعت 15 روز گذشته و بدون حضور جوانفكر و با توضيحات و سخنراني‌هاي رسايي، موسوي و زاكاني برگزار شد.

وي افزود: هنگامي كه مسئول دفتر جوانفكر با بسيج دانشجويي تماس حاصل كرد به وي اعلام كردم كه "قصد نداريم اين جلسه به صورت مناظره برگزار شود " اما دوباره مسئول دفتر جوانفكر تأكيد كرد كه "مديرعامل خبرگزاري ايرنا به دليل مشكلات روحي قادر به حضور در اين جلسه نيست. "

گودرزي در پايان خاطرنشان كرد: بسيج دانشجويي همواره روحيه مطالبه‌گري داشته و از تمامي جريانات و به خصوص دولت‌مردان انتظار دارد كه پاسخ‌گوي دانشجويان باشند و انتظار داريم شخص آقاي جوانفكر در خصوص عدم حضورش در جلسه روز گذشته شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي به بدنه دانشجويي پاسخ دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
که اینطور! حالا چهار تا جنگیر و رمال دستگیر شده چرا بعضی ها به هم ریخته اند؟
نظرات بینندگان