arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

كارگردان «مختارنامه» در فكر ساخت «سلمان فارسي»

داوود ميرباقري يك سال پس از پايان فيلمبرداري «مختارنامه»، به ساخت سريال جديدي درباره‌ي «سلمان فارسي» فكر مي‌كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داوود ميرباقري يك سال پس از پايان فيلمبرداري «مختارنامه»، به ساخت سريال جديدي درباره‌ي «سلمان فارسي» فكر مي‌كند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، از مدت‌ها قبل ساخت سريال «سلمان فارسي» توسط كارگردان «مختارنامه» و «امام علي (ع)» مطرح بوده است، با اين حال داوود ميرباقري طي روزهاي اخير با اشاره‌ي مجدد به اين پروژه، اعلام كرد: من بايد پس از ساخت «مختارنامه» كه 10 سال طول كشيد و فرسايش زيادي داشت، تجديد قوا كنم و حداقل از فضاي تاريخ اسلام دور شوم؛ اما چند طرح كوتاه مد نظر دارم كه بايد در مورد آنها تصميم بگيرم.

وي همچنين افزود: طرح و تحقيق سلمان فارسي نوشته شده و متنش نيز آماده است. اين پروژه قبل از «مختارنامه» بود و اگر انرژي و توفيقي بود اين كار را انجام خواهيم داد.

به گزارش ايسنا ، پيشنهاد ساخت مجموعه تلويزيوني«سلمان فارسي» در سال 89 از سوي رييس مرکز سيما فيلم مطرح شده بود و وي توليد اين مجموعه را به دليل درگير بودن ميرباقري در ساخت «مختارنامه» به سال 90 موكول كرده بود.

محمود فلاح ـ تهيه‌كننده «مختارنامه» ـ نيز در آذر ماه سال 89 اظهار كرده بود که حسن اسلامي‌مهر، رييس مرکز سيمافيلم درباره‌ي توليد سريال «سلمان فارسي» با او و ميرباقري صحبت‌هاي اوليه را كرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
1
0
ای بازتاب ای بازنتاب یکبار نظر مرا باز بتاب
در مختار دیدیم که ایرانیها به ویژه فارسها چکار کردند البته کارگردان به موضوع نپرداخته بود که این گروه که انتقام می گرفتند روز عاشور کجا بودند حالا سلمان فارسی که قراره ساخته شود آن وقت ببین ایرانیها چکار خواهند کرد آی قربانتون برم تا دلتان بخواد تاریخ بسازید کی به کیه مثلا ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
0
بیچاره و گمنام تاریخ باستان ایران ! هیهات!!! از ماست که بر ماست!!
نظرات بینندگان