arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

رونالدو برزیلی به باشگاه کورینتیانس می پیوندد

باشگاه فوتبال کورینتیانس برزیل اعلام کرد رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل به رغم اعلام بازنشستگی، این فصل چند بازی برای کورینتیانس در لیگ برزیل انجام خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه فوتبال کورینتیانس برزیل اعلام کرد رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل به رغم اعلام بازنشستگی، این فصل چند بازی برای کورینتیانس در لیگ برزیل انجام خواهد داد.

به گزارش انتخاب، آندرس سانچز رییس باشگاه کورینتیانس گفت رونالدو احتمالا چند بازی دوستانه و چند بازی در لیگ برزیل برای این تیم انجام خواهد داد. رونالدو که در حال حاضر با پانزده گل زده رکورد دار گلزنی در تاریخ جام جهانی است، تاکنون سه بار توسط فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال جهان شناخته شده است.

زین الدین زیدان ستاره سابق تیم ملی فرانسه تنها بازیکن دیگری است که این رکورد را دارد.

کورینتیانس پیش از این تنها اعلام کرده بود که این مهاجم سی و چهار ساله برزیلی در دیدارهای دوستانه ای که کورینتیاس با تیم های اینترمیلان و بارسلونا برگزار خواهد کرد حضور خواهد داشت.

این دیدارهای قرار است طی هفته های آتی و پس از پایان فصل کنونی فوتبال اروپا برگزار شود.

پیش از این فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرده است دیدار تیم ملی برزیل و رومانی که هفتم ماه ژوئن در سائوپائولو برگزار خواهد شد، در واقع دیدار خداحافظی رونالدو از تیم ملی خواهد بود.

وی قرار است در این بازی چند دقیقه با پیراهن تیم ملی برزیل به میدان برود. مانو منزش سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرده است رونالدو در نیمه نخست مسابقه چند دقیقه به میدان خواهد رفت و بین دو نیمه نیز مراسم رسمی خداحافظی وی برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان