arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

بن لادن کمربند انفجاری بهمراه داشته و خود را منفجر کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا نوشت:

 
ولی الرحمن محسود معاون گروه طالبان در استان وزیرستان پاکستان روز شنبه گفت که اسامه بن لادن سرکرده گروه القاعده همیشه کمربند انفجاری با خود حمل می کرد و این احتمال وجود دارد وی پیش از تسلط نیروهای آمریکایی بر منزلش ، خود را منفجر کرده است.

پایگاه اینترنتی العربیه به نقل از محسود افزود که عدم انتشار عکس های مربوط به نحوه کشته شدن بن لادن توسط آمریکایی ها نشان می دهد که وی خود را با کمربند انفجاری منفجر کرده و نیروهای آمریکایی از جسد وی جز تکه پاره هایی دست نیافته اند.

این درحالی است که جی کارنی سخنگوی کاخ سفید آمریکا یک روز پس از کشته شدن سرکرده القاعده تصریح کرد: عکس جسد بسیارهولناک است و ممکن است احساسات بعضی را برانگیزد.
پس از آن اخبار ضد و نقیضی از نحوه کشته شدن سرکرده القاعده منتشر شد، اما یکی از مسوولان وزارت دفاع آمریکا گفته است وی مطمئن است که بن لادن در هنگام عملیات مسلح بوده و به سوی نیروهای وِیژه آمریکا تیراندازی کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا پس از درخواست به پخش تصاویری از عملیات از سوی عده ای که در کشته شدن بن لادن شک و تردید داشتند ، گفت که این مساله برای ما مهم است که عکس شخصی که تیر به سرش اصابت کرده با انتشار گسترده در سرتاسر جهان تبدیل به انگیزه ای برای خشونت و نیز ابزاری برای تبلیغات نشود.

آمریکا پس از کشته شدن سرکرده القاعده اعلام کرد که جسد بن لادن را در دریا رها کرده است
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
1
اگر درست باشد بازدید ازمحل نشانه های انفجار را باید تائید کند
نظرات بینندگان