arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰
نقل قول زودهنگام (!) آقای بی ریا از رییس دفتر رییس جمهور

مشاور سابق احمدی نژاد: مشایی گفته بود 6 سال با نظام مدارا می کنیم، دو سال آخر، ساختارشکنی!

در صورت صحت این ادعا، این سئوال از جناب آقای بی ریا به ذهن متبادر می شود که چگونه ایشان در ایام قدرت و یا همان زمانی که چنین نقل قولی از آقای مشایی شنیدندف دست به انتشار آن نزدند؟ و درست در دورانی که (انظور که منتشر شده) "برخی نقشه ها برملا شده و مخالفت جریان های خاص با نظام، عیان شده"، ایشان دست به اصطلاح خود افشاگری زده اند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام سقای بی ریا مشاور سابق رئیس جمهور در امور روحانیت، که چندی پیش از سمتش برکنار شده بود، مطالبی به نقل از مشایی مدعی شد که بیانش در شرایط فعلی جای تعجب دارد!

 
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR، وی با بیان ناگفته هایی از نقشه ها و طرح های جریان انحرافیف با اشاره به مشایی، افزود: راس جریان انحرافی گفته بود شش سال اول، زمان مدارا با نظام اسلامی است و دو سال آخر، زمان ساختار شکنی است. اینها قصدشان این بود که نظام را با چالش مواجه کنند.
 
به گزارش انتخاب، در صورت صحت این ادعا، این سئوال از جناب آقای بی ریا به ذهن متبادر می شود که چگونه ایشان در ایام قدرت و یا همان زمانی که چنین نقل قولی از آقای مشایی شنیدندف دست به انتشار آن نزدند؟ و درست در دورانی که (انظور که منتشر شده) "برخی نقشه ها برملا شده و مخالفت جریان های خاص با نظام، عیان شده"، ایشان دست به اصطلاح خود افشاگری زده اند!
 
جا دارد جناب آقای بی ریا از این پس یا چنین مسائل سنگینی را مانند دوران قدرت شان، اصلا به زبان نیاورند و یا برای اثبات صداقتشان، نقل قول هایی چنین سنگین را در زمان بیان این "گفتارهای وقیحانه، که عزت نظام را لکه دار می کند"، بر زبان برانند..
 
وگرنه، نقل چنین ادعایی در دورانی که (آنطور که می گویند) همه ی "نقشه های جریان انحرافی" برملا شده و هر کسی برای افشاگری (!) در مورد جریان از دیگری سبقت می گیرد، نه فایده ای برای ایشان دارد و نه کمکی به حذف این جریان می کند!

سقای بی ریا ابراز در ادامه ی سخنانش، اضافه کرد: اگر این گونه باشد آنها یک روزی هم در برابر مقام معظم رهبری می‌ایستند از این رو باید در این خصوص هوشیار، مراقب و مواظب باشیم.

وی افزود: حوزه های علمیه و روحانیت باید در این شرایط چشم بیدار و ذهن هوشیار نظام باشند، تحولات را رصد کنند و ساده از کنار آن نگذرند و نقش خود را در روشنگری و هدایت مردم و جامعه به درستی ایفا کنند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در ادامه به ماهی گیری جریان های انحرافی و فتنه‌گران از اتفاقات اخیر گریزی زد و گفت: البته کسانی که خودشان رفوزه شدند و زمانی در راس امور بودند و کشور را به لبه پرتگاه بردند، امروز فکر می کنند جایگاه پیدا کرده اند.

وی بیان داشت: اینها کور خوانده‌اند، حافظه قوی ملت ایران خیانت های اینها (اصلاح طلبان) نسبت به نظام را فراموش نمی کند، دست اینها به خون برخی از جوانان تا مرفق آغشته است چطور می خواهند به صحنه برگردند و با طرح آشتی جلو بیایند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
4
6
شاید آقای بی ریا گمان می کرده با تذکر واصلاح کار حل می شود.
شاید هم در خود جسارت و شجاعت این افشاگری را نمی دیده
شاید هم فکر می کرده اگر در مسند قدرت باشد میتواند با اینها برخورد کند
صرف عدم اظهار این مسائل نشان ضعف ایشان نیست
شاید ایشان این مطلب را به مراجع ذی صلاح اطلاع داده است
نمی دانم شاید هم عرضه نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
2
9
هر دم از اين باغ بري مي رسد....
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
6
بی ریا ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
1
چه سئوالی است ! این مصداق بارز خوردن نان به نرخ روز است.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
1
پس چرا تا حالا ساکت بودی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
0
شما كه جرٍٍٍات ندارين چرا مي گين نظر بديد؟ هرچه مي نويسيم سانسور مي كنين. پس بزارين ...
نظرات بینندگان