arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

"جزییات دیدار لیدر جریان انحرافی با مولوی عبدالحمید"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشرق نوشت:
 
مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان اخیرا طی سفری به تهران با سرکرده جریان انحرافی دیدار و درباره حقوق اهل سنت گفتگو کرده است.
 
امام جماعت مسجد مکی زاهدان و همراهانش در این دیدار با اشاره به برخی مسایل، درخواست هایی را مطرح کرده اند که با قول مساعد لیدر جریان انحرافی دولت مواجه شده است.

در این دیدار مولوی عبدالحمید درخواست هایی از جمله اجازه ساخت مدرسه عظیم آباد لوتک، پرداختن به برخی حقوق اهل سنت در زمینه های مختلف از جمله استخدام و ایجاد دادگاه مخصوص اهل سنت را مطرح کرده است.

فرد حاشیه ساز نیز قول مساعد در خصوص اجرایی شدن درخواست های عبدالحمید داده است.

امام جماعت مسجد مکی زاهدان در این دیدار  با صراحت خواستار لغو طرح ساماندهی مدارس دینی شده و اعلام داشته این حرکت به نوعی فشار بر اهل سنت و خلاف قانون اساسی و دخالت در امور مذهبی اهل سنت محسوب می شود!

لیدر جریان انحرافی در این مورد نیز قول به تعویق انداختن این طرح را داده است .

بر اساس این گزارش امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین با واسطه و هماهنگی یک چهره رسانه ای مذاکراتی را با نمایندگان موسوی وکروبی نیز انجام داده است.

در ملاقات عبدالحمید با نمایندگان کاندیداهای شکست خورده انتخابات سال 88 مقرر شده هر هفته گزیده ای از سخنان مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ضبط واز طریق شبکه تلویزیونی ماهواره ای رسا از خارج کشور پخش شود.

همچنین قرار است طی فعالیت های مشترکی ارتباط جنبش سبز با مسجد مکی گسترش پیدا کند.

نظرات بینندگان