arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰

اذعان احمدی‌نژاد: فردي كه از اسرائیل تعريف كرد ‌‌عامل ‌استكبار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول سابق بازرسي وي‍ژه نهاد رياست جمهوري تأكيد كرد‌ آن شخص كه ‌آمد و از اسرائيل تعريف كرد‌ تا دستاورد ملت را مخدوش كند، ‌عامل استكبار است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، داود احمدي‌ن‍ژاد دبير كميته دائمي پدافند غيرعامل ظهر امروز در مراسمي‌ كه به مناسبت فرارسيدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ‌برگزار شده بود، طي سخناني با بيان اينكه عامل اصلي انجام پدافند در كشور ما، "ايمان " است، گفت: تمام افتخارات امروز ما در عرصه كشور و جهان مديون انقلاب اسلامي است.

وي در ادامه به اشاره با دوران دفاع مقدس گفت: صدام مي‌خواست ضربه اول را طوري به ما بزند كه ديگر نتوانيم بايستيم، اما امام راحل ما در مقابل صدام پدافند كردند و جمله مشهور "دزدي آمده و سنگي انداخته " را مطرح فرمودند.

دبير كميته دائمي پدافند غيرعامل افزود: امام (ره) كسي را به دزد تشبيه كرد كه همه سران شرق و غرب عالم از او حمايت مي‌كردند و در واقع حضرت امام (ره) با بيان اين جمله خود، روحيه دشمن ما را تا حد ممكن تخريب كرد و روحيه ما را به شدت بالا برد.

احمدي‌ن‍ژاد در ادامه گفت: مردم ما با اعتقادات والايي كه دارند، دنيا را در ماجراي اسرائيل مجتمع كرده و به حمايت از خواسته‌هاي خود وا‌داشته‌اند.

وي گفت: شما دنيا را عليه اسرائيلي مجتمع كرده‌ايد كه جعلي است و مستكبرين عالم او را در منطقه قرار داده‌اند تا ما را استثمار كنند.

مسئول سابق بازرسي وي‍ژه نهاد رياست جمهوري با بيان اينكه حركت و پايداري مردم و پروانه بودن آنها در حول شمع ولايت است كه توانسته اين تجمع را ايجاد كند، خاطرنشان كرد: استكبار جهاني با ديدن اين حمايت‌ها، عنصر داخلي خود را به كار انداخت كه در مقابل اسرائيل تعظيم كند كه كرد.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه آنها با اين كار مي‌خواستند از درون به نظام ضربه بزنند، گفت: آن شخص آمد از اسرائيل تعريف كرد تا دستاورد شما را مخدوش كند و او عامل استكبار است.

دبير كميته دائمي پدافند غير عامل در ادامه با اشاره به اينكه در اين قضيه مقام معظم رهبري به صحنه آمد تا از دستاورد بزرگ مردم ايران در تجميع جهان عليه اسرائيل دفاع كند، گفت: مقام ولايت در اين جريان پدافند كردند و در نماز جمعه فرمودند "كسي آمده و حرف غلطي زده و ملت بزرگوار ايران به اين حرف‌هاي پوچ توجه نمي‌كنند. " بنابراين ببينيد كه شأن و بصيرت ملت تا كجاست كه ولي فقيه چنين حرفي مي‌زند.

وي در ادامه به ايستادگي حضرت زينب (س) در مقابل يزيديان اشاره كرد و گفت: آن حضرت مأموريت داشت تا درس انسانيت را به ما منتقل كند. اما مستكبرين براي جلوگيري از اين مسئله برنامه داشتند و مي‌خواستند كاري كنند تا ايشان روحيه خود را از دست بدهد و قادر نباشد اين درس بزرگ را به آيندگان منتقل كند.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: آنها مي‌خواستند كاري كنند تا حضرت زينب (س) نتواند از ولايت و نقشه راه انسانيت دفاع كند و لذا حضرت زينب (س) نيز پدافند كردند و با گفتن جمله "ما رأيت الا جميلا " توطئه آنها را خنثي كردند.

دبير كميته دائمي پدافند غيرعامل در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود خطاب به حضار گفت: دشمنان مي‌خواهند مسير حق ما و شما را تغيير بدهند. سطح شأن شما اعم از مرد و زن به عفت، حجاب و معنويت است و انقلاب اسلامي آمد تا همين حرف‌ها را بزند.

وي با بيان اينكه بزرگترين اقتدار و عزت، حجاب است، گفت: امروز استكبار جهاني مي‌خواهد همين گزينه را از ما بگيرد و اگر ما از مسير اخلاق جدا شويم، وارد مسيري مي‌شويم كه خواسته استكبار است و لذا ديگر جمعي نخواهيم بود كه دنيا مثل امروز از آن متأثر است.

احمدي نژاد اضافه كرد: اساساً دشمن ناتوي فرهنگي را به همين دليل مطرح كرد تا بتواند در اين ناتو ما را از اخلاق جدا كند و لذا ديگر ما حماسه‌ساز نخواهيم بود.

وي افزود: راه ما اين است كه پروانه شمع ولايت باشيم.

دبير كميته دائمي پدافند غيرعامل همچنين در خاتمه صحبت‌هاي خود، خطاب به پژوهشگران پژوهشكده گياه پزشكي گفت: نقش شما در تأمين امنيت غذايي كشور بسيار مهم است.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: دشمنان ما با توطئه مي‌توانند در ورود اقلام غذايي به كشور، خطراتي را براي ما ايجاد كنند كه احساس مسئوليت شما نقش بي‌نظيري در خنثي كردن اين خطرات احتمالي دارد.

نظرات بینندگان