arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۰
آیا وزارت اطلاعات مسئول بازداشت های اخیر نیست؟

مصلحی: در مورد علت بازداشت همسر دکتر فاطمی، بروید از همان هایی بپرسید که می دانند!

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص علت بازداشت همسر دکتر فاطمی افزود: از کسانی که این موضوع را دنبال کرده اند بپرسید؛ وزارت اطلاعات در جریان این موضوع نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حیدر مصلحی پس از جلسه عصر امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: امریکائیها فکر می کردند می توانند روی بعضی افرادی که برای کارهای علمی و تحقیقاتی از کشورخارج شوند ، سرمایه گذاری کنند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، وی با بیان اینکه امریکائیها در بخش عمده ای از این اقداماتشان نتوانستند جواب بگیرند و اندیشمندان ما نیز در این خصوص هوشیار بودند گفت: اما در حد همین تعداد (30 جاسوس) فریب خوردند و امریکائیها قصد داشتند اطلاعاتی درباره پیشرفت های علمی، نفت و گاز، برق، کشتیرانی، فرودگاهی و گمرک به دست آوردند.

مصلحی با بیان اینکه امریکائیها همچنین به دنبال به دست آوردن نرم افزارهایی از این مجموعه ها بودند افزود: با برنامه ریزی های درست انجام شده و اطلاعاتی خوبی که به دست آوردیم، این مجموعه از اقدامات دشمن از دیدن اطلاعاتی ضربه خورد.

وی همچنین با تشکر از حساسیت بالای مردم کشورمان در پاسخ به سوالی گفت: در اقدام اخیر آنطوری که امریکائیها می خواستند نتوانستند اطلاعاتی از کشور خارج کنند.

وزیر اطلاعات افزود: یکی از دستاوردهایی که اتفاقا امروز به نتیجه رسید این بود که افرادی اعلام کردند که این شبکه جاسوسی به سراغ ما هم آمده بودند و این باعث شد جلوی خرابکاری های دشمن گرفته شود.

مصلحی همچنین در خصوص اقدامات بعدی گفت: اقدامات بعدی شامل بحث های قضایی می شود البته در حوزه فعالیت های اطلاعاتی از نوع فعالیت های حریف به راهکارهایی برای اقدامات بعدی آنان نیز خواهیم رسید.

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسئول دولتی دستگیر شده در اقدام اطلاعاتی اخیر چه کسی بوده است افزود: ‌مسئول دولتی به آن صورت نیست اما کسانی بوده اند که درباره فعالیتهای علمیشان، امریکائیها طعمه و دام پراکنده بود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره آخرین اقدامات وزارت اطلاعات علیه شرکت های هرمی گفت: در حال اقداماتی هستیم.

مصحلی همچنین در خصوص علت بازداشت همسر دکتر فاطمی افزود: از کسانی که این موضوع را دنبال کرده اند بپرسید؛ وزارت اطلاعات در جریان این موضوع نبوده است.

وی همچنین در خصوص ادعای غربی ها مبنی بر دخالت ایران در 11 سپتامبر نیز اظهار داشت: در حال حاضر در این باره اطلاعاتی ندارم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
عزراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
0
امریکایی های عزیز اینجا ایران نیست.
عزراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
1
مثلا من نمیدونم!
نظرات بینندگان