arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۰

ايجاد سامانه هاي اينترنتي هفت گانه حمايت از مداحان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سامانه های اینترنتی هفت گانه برای حمایت بیشتر از مداحان راه اندازی میشود. مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی در شاهرود گفت این سامانه های هفت گانه تا آخرخرداد فعال خواهد شد و مداحان می توانند از طریق این سامانه ها از مطالب فرهنگی- سیاسی- مسائل روز - بانک شعر - نغمه ها واطلاعات بنیاد استفاده کنند.
 
به گزارش انتخاب، توکلی با اعلام اینکه اینکه حدود سیزده هزارنفر از مداحان کشور عضو بنیاد دعبل خزایی هستند افزود این بنیاد سال 1384 با دستوررهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد و در سه زمینه رفاهی ، فرهنگی و آموزشی از مداحان حمایت می کند. مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی درباره چگونگی تحت پوشش قرار دادن بیمه مداحان گفت شعب این بنیاد در همه استانها تشکیل شده و این تشکل از یک نماینده مداحی متشکل از پنج عضو از افراد مورد اعتماد جامعه مداحی آن استان است . توکلی افزود چنانچه سه نفراز اعضا شورا هویت صنفی و کاری مداح متقاضی بیمه را تایید کند با بیمه مداحان موافقت می شود.

توکلی تعداد مداحان بیمه شده تامین اجتماعی درسطح کشور را2 هزارنفر عنوان کرد و گفت یکهزار نفر تحت پوشش بیمه خدمات درمانی و هزار و پانصد نفر هم بیمه تکمیلی دارند. توکلی با اعلام اینکه مداحان بالای 60 سال یا مستمری دریافت و یا از خدمات درمانی رایگان برخوردارمی شوند یاد آوری کرد هم اکنون 500 نفر از مداحان کشور مستمری بگیر هستند.
 
مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی گفت سیاستگذاری و ماهیت برنامه ریزی برای این بنیاد بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار های سالانه شان در روز ولات حضرت زهرا(س) با جامعه مداحان تعیین شده است. 0002 سامانه های اینترنتی هفت گانه برای حمایت بیشتر از مداحان راه اندازی میشود. مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی در شاهرود گفت این سامانه های هفت گانه تا آخرخرداد فعال خواهد شد و مداحان می توانند از طریق این سامانه ها از مطالب فرهنگی- سیاسی- مسائل روز - بانک شعر - نغمه ها واطلاعات بنیاد استفاده کنند. توکلی با اعلام اینکه اینکه حدود سیزده هزارنفر از مداحان کشور عضو بنیاد دعبل خزایی هستند افزود این بنیاد سال 1384 با دستوررهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد و در سه زمینه رفاهی ، فرهنگی و آموزشی از مداحان حمایت می کند. مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی درباره چگونگی تحت پوشش قرار دادن بیمه مداحان گفت شعب این بنیاد در همه استانها تشکیل شده و این تشکل از یک نماینده مداحی متشکل از پنج عضو از افراد مورد اعتماد جامعه مداحی آن استان است . توکلی افزود چنانچه سه نفراز اعضا شورا هویت صنفی و کاری مداح متقاضی بیمه را تایید کند با بیمه مداحان موافقت می شود.

توکلی تعداد مداحان بیمه شده تامین اجتماعی درسطح کشور را2 هزارنفر عنوان کرد و گفت یکهزار نفر تحت پوشش بیمه خدمات درمانی و هزار و پانصد نفر هم بیمه تکمیلی دارند.
 
توکلی با اعلام اینکه مداحان بالای 60 سال یا مستمری دریافت و یا از خدمات درمانی رایگان برخوردارمی شوند یاد آوری کرد هم اکنون 500 نفر از مداحان کشور مستمری بگیر هستند. مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی گفت سیاستگذاری و ماهیت برنامه ریزی برای این بنیاد بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار های سالانه شان در روز ولات حضرت زهرا(س) با جامعه مداحان تعیین شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
تعجب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
0
کار هم دارند؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
0
مداحان امروز نیازی به حمایت ندارند بلکه دیگران نیازمند یاری آنها هستن اینه که واسشون سایت میزنن
نظرات بینندگان