arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
کشته و زخمی شدن دستکم 11 نفر؛

انفجار پس از رونمایی از طرحی در پالایشگاه آبادان توسط احمدی نژاد

انفجار و آتش سوزی در یکی از واحدهای فرآیندی پالایشگاه نفت آبادان تاکنون منجر به کشته و زخمی شدن دستکم 11 نفر از کارکنان این مجموعه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انفجار و آتش سوزی در یکی از واحدهای فرآیندی پالایشگاه نفت آبادان تاکنون منجر به کشته و زخمی شدن دستکم 11 نفر از کارکنان این مجموعه شده است.

به گزارش مهر، همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت آبادان انفجار و آتش سوزی در یکی از واحدهای فرآیندی این واحد پالایشگاهی منجر به کشته شدن دستکم یک نفر و زخمی شدن 10 نفر از کارکنان این مجموعه شده است.

پس از انجام مراسم رونمایی از نماد طرح بنزین سازی پالایشگاه آبادان توسط رئیس جمهور، انفجار یکی از واحدهای فرآیندی منجر به آتش سوزی، انفجار و انتشار یک دود غلیظ در سطح پالایشگاه نفت شده است.
 
در حال حاضر عملیات مهار آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی و امداد به طور کامل انجام و بررسی برای دلایل این حادثه در سطح پالایشگاه آغاز شده است.
 
هدف از طرح توسعه‌ پالایشگاه نفت آبادان علاوه بر تولید بنزین سوپر با عدد اکتان 93، تولید روزانه 250 تن پروپیلن، 330 تن خوراک گازی صنایع پتروشیمی و یکصد تن گوگرد است.
 
با اجرا و تکمیل این طرح ظرفیت تولید فرآورده‌های نفتی در قدیمی‌ترین پالایشگاه نفت خاورمیانه 45 هزار بشکه به ظرفیت فعلی آن که حدود 430 هزار بشکه است، افزوده خواهد شد.
 
پیش بینی می شد با راه اندازی کامل این پروژه نفتی روزانه 4.5 میلیون لیتر بنزین به ظرفیت تولید کشور افزوده شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
نفت ایران (سهامی خاص )
|
ROMANIA
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
2
2
این صحبتهای آتشین که احمدینژاد گفته باید منتظر این حادثه بودند ،،، توصیه های ایمنی رو جدی بگیرید ،،، شرکت ملی نفت ایران
برای همینه که میگن تو پمپ بنزین سیگار نکشید
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
1
10
رئيس جمهورهمه جا قدمش خير است!!!!!!!!!!
سمانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
0
4
همینه دیگه وقتی میخوان مردم را دور از جون .. حساب کنن و پروژه ها را نیمه کاره افتضاح کنن اتفاقی به غیر از این نمی اوفته بعدم میندازن گردن دولت سازندگی میگن اونا نیمه کاره کردن که حالا اینجا پوکیده و ما هیچ کاری را نیمه کاره انجام ندادیم مثلا میشه ار اون کارا خط آهن اصفهان شیراز را گفت که روزانه 70 میلون نفر شتر باهاش جابه جا میکنن و پروژه اتوبان تهران شمال که از چند ده سال پیش شروع شئ و تا العان 70% از 10% قراره تا آجر دولت 10 افتاحبشه و قبل از انتخابات مجلس دوستان آقای منحرف به اتفاق آقایان از اون راه با هواپیما برن شمال بعد به مردم بگن اتوبان افتتاح شد و ما ازش اومدیم پس به ما رای بدین بقیه همه از دم ... اقتصادی هستن .
ای امام زمان خودت بیا و حق را بر اینان نمایان کن به امید فرج صلوات
مهدی 59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
0
1
این آقای لج باز به هر قیمتی هست میخواد حرف خودش را به کرسی بنشاند !!! و الا مگر میشود مایی که تا چند ماه قبل یکی از بزرگترین وارد کننده های بنزین بودیم ؛ یک دفعه صادر کننده بشویم آنهم با این سرعت , !!! البته میتوانیم ولی نه بدون کارشناسی و با عجله !!!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
0
واقعا جای تاسف دارد.
چه کسی مسئول کشته شدن این افراد است؟
احمدی نژاد؟؟
نظرات بینندگان