arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

اعتراف رئیس جدید میراث فرهنگی

احمد زاده كرماني در سخنان خود در اين مراسم اعتراف كرد، امروز و براي اولين بار به جست وجوي واژه موزه در ويكي پديا اقدام كرد و به نتايجي رسيد كه براي خودش نيز جالب بود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صبح روز گذشته موزه هاي آشپزخانه سلطنتي، زيرزمين موزه اسلحه هاي دربار و نمايشگاه دايمي نابينايان در مجموعه سعدآباد تهران افتتاح شد تا روح الله احمدزاده كرماني اولين روز رسمي حضور خود در سمت معاونت رياست جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي را آغاز كند.

به گزارش انتخاب به نقل از شرق،  احمد زاده كرماني در سخنان خود در اين مراسم اعتراف كرد، امروز و براي اولين بار به جست وجوي واژه موزه در ويكي پديا اقدام كرد و به نتايجي رسيد كه براي خودش نيز جالب بود!

رييس جديد سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در بخش ديگري از سخنراني اش همچنين گفت: «اين سازمان به طور مجدانه و با اهتمام و حداكثر حمايت، آماده هرگونه مساعدت و هماهنگي با همه كساني است كه دل شان براي ايرانيت مي سوزد.»

اگرچه او در پايان اين مراسم به درخواست خبرنگاران براي گفت وگو با بيان اينكه «بايد به پرواز برسم» توجهي نکرد اما حميد بقايي، رييس سابق ماند و به پرسش ها پاسخ گفت.

 بقايي، معاون اجرايي رييس جمهوري در پاسخ به اين سوال كه در زمان رياست خود بر سازمان ميراث در كدام بخش احساس ضعف كرده است، به موضوع بازار قديمي تهران اشاره كرد و گفت: «بازار تهران با وجود همه ارزش هاي تاريخي اش به دليل عدم همكاري شهرداري تهران تخريب شد و شانس رفتن در فهرست آثار ثبت شده جهاني را براي هميشه از دست داد. ما حتي مجبور شديم بازار تهران را در فهرست آثار در معرض خطر قرار دهيم. بقايي گفت: ما در اين مدت هيچ همكاري مناسبي از شهرداري نديديم مگر اينكه در نظر مسوولان معناي همكاري چيز ديگري باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
0
0
بابا احمد زاده تو كه ديگه استاندار فارس نيستي اينقدر واسه اين خبرنگارا كلاس نزار
نظرات بینندگان