arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

سرانجام خواستگاری دختر از استادش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جواني در دادگاه خانواده گفت: با خواستگاري كردن از شوهرم سنت ديرينه‌اي را شكستم و همين امر موجب پاشيدن زندگي‌ام شد.

به گزارش انتخاب، اين زن با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و گفت: چند سال پيش در يك موسسه خوشنويسي كارآموز بودم و به مرور زمان به استادم علاقه‌مند شدم و به خاطر شخص او به موسسه مي‌رفتم. ابتدا سعي كردم مساله را از خانواده‌ام پنهان كنم اما نتوانستم و موضوع را با آنها درميان گذاشتم.
 
وي افزود: متاسفانه اين علاقه شديد باعث شد سنت‌ها را زير پا بگذارم و فكر خواستگاري از او در ذهنم نقش ببندد. پدر و مادرم با اين مساله مخالفت كردند زيرا آرزو داشتند تنها فرزندشان با تشكيلات بهتري روانه خانه بخت شود اما من هيچكدام از اين حرف‌ها را نمي‌شنيدم. اين زن جوان اظهاركرد: يك روز تصميم گرفتم از استادم خواستگاري كنم. آن روز وقتي از او خواستگاري كردم وي ابتدا باور نكرد اما وقتي جدي بودن صحبت‌هاي من را ديد، گفت بايد در اين باره فكر كند.
 
 مرد كه در دادگاه حضور داشت در ادامه اظهارات همسرش گفت: وقتي همسرم خواسته‌اش را با من در ميان گذاشت ابتدا باور كردنش سخت بود اما وقتي دقيق به مساله فكر كردم متوجه صداقت و سادگي وي شدم و اين كار او به نظرم كار اشتباهي انجام نيامد. 5 روز بعد به همسرم پاسخ مثبت دادم و مراسم تشريفاتي ازدواج‌مان خيلي زود شروع شد.
 
وي افزود: ابتدا از اين امر خشنود بودم كه همسري ساده دارم كه احساساتش را خيلي راحت بيان كرد و زندگي خوبي داشتم اما بعد از گذشت مدتي زمزمه‌هاي اطرافيان گوش مرا پر كرد. از پدر و مادر خودم شروع و به دوست و آشنا ختم شد. سر كوچك‌ترين مساله دعوا مي‌كرديم و خيلي از حرمت‌ها از بين رفت.
 
زن جوان نيز با بيان اينكه خودم متوجه اشتباهم شدم و ديگر نمي‌توانم اين زندگي را كه شبيه جهنم است، تحمل كنم، گفت: از طرف خانواده همسرم خيلي تحت فشار بودم اما تحمل كردم ولي زماني كه حرف‌هاي آنها به توهين تبديل شد ديگر نتوانستم تحمل كنم زيرا به اين اشتباهم پي بردم. آن زمان فقط احساسات پاك خودم را مي‌ديدم و متوجه حرف‌ها و نصيحت‌هاي خانواده‌ام نبودم. اكنون ديگر حاضر به ادامه زندگي با همسرم نيستم.
 
مرد بعد از شنيدن اظهارات همسرش گفت: من هم ديگر نمي‌توانم با اين وضع به زندگي ادامه دهم زيرا حرمت‌ها ميان ما از بين رفته است. قاضي جلسه بعد از شنيدن اظهارات طرفين ابتدا آنها را به ادامه زندگي مشترك دعوت كرد ولي با رضايت ندادن زوجين به اين امر، حكم طلاق را صادر كرد.
نظرات بینندگان