arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

ضرغامی: اگر مختارنامه همزمان با فتنه ۸۸ پخش می شد...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان صدا و سیما ضمن تقدیر از سریال مختارنامه گفت: «به اعتقاد بسیاری صاحبنظران اگر سریال مختارنامه همزمان با حوادث فتنه ۸۸ پخش می شد، حركت و روند جامعه به گونه دیگری رقم می خورد».


به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استادی مدیر روابط عمومی مختارنامه ، عزت الله ضرغامی با بیان این مطلب در بیست و دومین نشست افق رسانه اعلام كرد: «سریال فاخر و تاثیرگذار مختارنامه؛ مجموعه ای ارزشمند از عبرت های تاریخی را برای آحاد مردم به ویژه برای خواص كشور با هنرمندانه ترین روش به تصویر كشیده است».

این نكته در حالی از سوی ضرغامی بیان می شود كه طبق بررسی های دقیق صورت گرفته از سوی گروه سازنده مختارنامه می توانست در مدت زمان كوتاه تری ساخته و آماده نمایش شود.

به گفته استادی ۸۰ تا ۹۰ درصد تولید این سریال همراه با مراحل فیلمبرداری اتفاق افتاد و اگر تمام مراحل پیش‌تولید از قبیل انتخاب بازیگر، طراحی دكور‌ها و صحنه و طراحی لباس قبل از شروع فیلمبرداری به پایان می‌رسید و از قبل آماده‌ بود، فیلم برداری مختارنامه یك‌سال یا یك‌سال و نیم طول می‌كشید و با احتساب این مسائل «مختارنامه» در سه سال آماده‌ پخش می‌شد و مخاطبان تلویزیونی می توانستند در سال ۱۳۸۶ یا نهایتا ۱۳۸۷ شاهد پخش این سریال باشند.

یكی از دلایل طولانی شدن تولید سریال مختارنامه، عدم تامین مالی و به موقع سریال در مراحل مختلف تولید از سوی مركز سیما فیلم بود كه در مقاطعی نیز باعث تعطیلی سریال شد و آماده نمایش شدن آن را به تاخیر انداخت. این انتظار وجود دارد كه سازمان صدا و سیما در ساخت آثار فاخر، رویه ای را در پیش بگیرد كه با تامین مالی به موقع سازندگان این آثار، تولیداتش را در مدت زمان كمتری آماده نمایش كند تا مخاطبان شاهد تاثیر گذاری این آثار باشند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
1
16
شخصیت وعملکرد میرحسین بالاتر از ناقص العقلان است که خیال می کنند آنها فتنه گرند فتنه گران واقعی همانهایی هستند که در مناظره تلویزیونی باصحنه گردانی ضرغامی وامثال آن به عملکرد 20ساله نظام
زیر سوال قرار گرفت وبه نوعی امام را زیر سوال بردند .وپشت جریانی قرار گرفتند که امروز جریان انحرافی نامیده می شوند
باید از ضرغامی پرسید آیا امروز بصیرت یافته ای یا بصیرت گم کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
11
جناب ضرغامي مگر با پخش مختارنامه كه مصادف با جريان انحرافي!!! است چه تاثيري داشته؟؟؟ ولي يك چيز واضح است و آن اينكه اگر در زمان انتخابات پخش ميشد به احتمال زياد شخصيت (برخی عزیزان ) را به مختار تشبيه ميكرديم.
نظرات بینندگان