arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۹۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰

"احمدی نژاد کم آورد"

فرضیه های زیادی در مورد انصراف احمدی نژاد از حضور در نشست اوپک که معمولا دوست دارد که در دنیا جنجال به پا کند و توجهاتی را به خود جلب کند وجود دارد.اول اینکه احمدی نژاد به دلیل وقایعی که چندی پیش در ماجرای وزارت اطلاعات، رخ داد، نفوذ و قدرت خود را از دست داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور ایران برنامه خود را برای حضور در اجلاس اوپک تغییر داد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.Ir به نقل از آی بی تایمز، ایران در حال حاضر ریاست اوپک را برعهده دارد و احمدی نژاد برنامه داشته است که توجهات زیادی را در این نشست به خود جلب کند. البته رسانه های ایرانی گزارش دادند که رئیس جمهور در این نشست حضور نمی یابد.

شجاع الدین بازرگانی، یک مقام ارشد وزارت نفت گفت: احمدی نژاد اعلام کرده است که در نشست اوپک در ژوئن شرکت نمی کند و یکی از اعضای کابینه را به جای خود می فرستد.

فرضیه های زیادی در مورد انصراف احمدی نژاد از حضور در نشست اوپک که معمولا دوست دارد که در دنیا جنجال به پا کند و توجهاتی را به خود جلب کند وجود دارد.

از میان همه ی توضیحاتی که در این مورد منتشر شده است، دو مورد آن قابل توجه است:

تحلیلگر ارشد انرژی خاورمیانه در  ای اچ اس، نوشت: اول اینکه احمدی نژاد به دلیل وقایعی که چندی پیش در ماجرای وزارت اطلاعات، رخ داد، نفوذ و قدرت خود را از دست داده است.

انتشار اولیه خبر حضور احمدی نژاد در نشست اوپک باعث ایجاد نگرانی هایی شد. این نگرانی ها بدین خاطر بود که تصور می شداو شاید از این تریبون به دنبال تقویت وضعیت جهانی خود باشد و تلاش های اوپک را برای ثبات سازی بازار نفت در این زمان بحرانی، سیاسی کند.

وی در ادامه نوشت: اعلام اینکه او به نشست نمی رود، نشانه ی این است که او در مقابل انتقادات تند علیهش به خاطر در دست گرفتن وزارت استراتژیک نفت ، کم آورده است!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.Ir به نقل از آی بی تایمز، دومین فرضیه آن است که حضور احمدی نژاد در این نشست ممکن است باعث افزایش تنش بین این کشور و عربستان بر سر بحرین شود.

کارشناس ایران در گروه اوراسیا ، کلیف کاپچان می نویسد: نبود احمدی نژاد عربستان را آسوده می کند تا طبق دستور کار اوپک به کار خود برسد بی آنکه حواسش به خاطر احمدی نژاد، متوجه مسائل دیگر شود!
برچسب ها: احمدی نژاد ، اوپ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
29
2
احمدي نژاد هيچ وقت كم نياورده و نخواهد آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
فعلا كه آورده اونم جوري كه صداي حضرات جنتي و مصباح يزدي را هم در آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
خدا بر بصيرتش بيافزايد . چرا دو پهلو حرف مي زنه ، چرا سكوت كرده ، چرا اظهار نظر نمي كنه ،
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
سایت خوبی بود , توی مدتی که داخل سایت بودم لذت بردم ولی چرا نظر منو داخل سایت تائید نکردین منو به فکر فرو برد که شما موافق این دولتی یا مخالف , شما برای من و ما , اونایی که تارنمای شما رو میبینن , مهم تر از همه برای وقتشون ارزش قائل نیستی ! منم دیگه برای شما ارزش قائل نیستم ! مقابل به مثل !
البته فکر کنم نصفی از نظرات داخل سایتتون دست نوشته خودتونه ! مهم نیست که این نظرم ثبت بشه یا نه ! مهم اینه که من دنبال یک سایت خبری دیگه برم ...
مدیر پایگاه انتخاب: دوست عزیز، تایید کردن نظرات فرصت زیادی از ما می برد و گاها تایید یک نظر ، یک روز به طول می انجامد. ما درصددیم همه نظرات را منتشر کنیم به هر حال، "انتخاب" باشماست!
نظرات بینندگان