arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۰۳۴
تعداد نظرات: ۱۴۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
انتقاد شدید علی نصیریان از خط قرمزهای بی جهت در تلویزیون:

دست زن جوراب می کنند که مچش دیده نشود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی نصیریان در بخشهایی از مصاحبه خود با سعید بر آبادی در نشریه کتاب هفته خبر، سخنان متفاوتی به زبان اورده است .

علی نصبریان گفته :هر جامعه ای نسبت به اوضاع و احوال اجتماعی خود خط قرمزها و محدودیت هایی دارد. نمی خواهم خیلی ایده آلیستی برخورد کنم. قبول دارم! بالاخره باید یک سری مسائل رعایت شود ولی این همه فشار و این همه… به نظرم نتیجه ای ندارد. به تلویزیون نگاه کنید! یک ابزار بسیار کارآمد و گسترده است، چون براساس دو عامل موسیقی و نمایش می چرخد و دیگر مسائل، در پناه جذابیت های موسیقی و نمایش (یعنی مجموعه ای از شوها، سریال ها و مجموعه های تصویری) خود را نشان می دهند.

خب، تمام این ها در محدودیت و فشار است، برای چه؟ برای چه این قدر فشار وارد می شود؟ شاید به همین دلیل است که مردم شبکه های خارجی را نگاه می کنند، مثلا سریال های ترک را که واقعا خیلی بی محتوا و ضعیف اند، اما سخت و سازی میلیونی دارند و آن قدر به پایشان پول ریخته شده خیلی شیک و قشنگ و پر از جاذبه های جنسی به نظر برسند. طبیعی است که مردم می روند سراغ این چیزها. شما باید با این موضوع مواجه شوید، نه این که هی فشار را بیشتر کنند، اشتباه است این روش.

دست زن جوراب می کنند که مچش دیده نشود، گردنش را می پوشانند، خب، این ها حساسیت های اضافی است، چرا افراطی گری کنیم؟ من حج رفته ام و مردم آسیا، اروپا و آفریقا را در جوار خانه خدا دیده ام. اصلا این حرف ها نیست. در طواف، می بینید که زن، گردن و دستش باز است، لباس راحتی پوشیده و طواف می کند، چرا این قدر مته به خشخاش می گذاریم؟ تمام رمق یک اثر هنری گرفته می شود. معلوم است که دیگر تماشاچی با آن برقرار نمی کند.

*نصیریان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۲۶
غیر قابل انتشار: ۴۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
399
95
حدود شرعی رعایت شود بد است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
از نظر اهالی سینما باید هیچ خط قرمزی نباشه!!اونوقت شاااااااید راضی باشن
متاسفم برا این طرز فکر جناب نصیریان.
فیلمای زیادی ساخته شده و مردم با اون ارتباط خوبی برقرار کردن.
مثل مختارنامه.مثل پایتخت.مثل فیلمای طنزی ک قدیما پخش میشد.
مشکل سر این جوراب و مچ دست نیست جناب نصیریان.
مشکل سر محتوای پوچ و بازی های بیخود و تصنعی و کارگردانی های ضعیف فیلم هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
در بیت المال هم حدود شرعی رعایت شود بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
با حفظ احترام به جناب نصیریان بخصوص بخاطر بازیشان در فیلم شکارچی شنبه ، اما ایشان نه کارشناس اسلامی هستند و نه تربیت ،
موضوعاتی که ایشان به اون اشاره کردند از دید اسلامی و تربیتی است و خوب است عزیزان در مورد همین سئوال و گرفتن پاسخ به کارشناسان این حوزه مراجعه کنند.
یا علی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
ما که هم چیمون دارای حدود شرعیه مثل بانکداری اقتصاد فرهنگ روابط اجتماعی مون. همه چی میزونه فقط دست خانم بیرونه. بقیه چیزا پاک پاک.
بی خودی
| Finland |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
چرا بعضیا تا یه حرفی زده میشه و نظری میخوان بابت یه مسأله بدن پابرهنه میافتن وسط و میگن بیت المال هم رعایت بشه خوبه....چه ربطی داره خب بزارین مردم در مورد مسائل نظرشونو بدن ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
شما مدعی العموم هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
نه؛ کی گفته بده؟
رعایت حدود شرعی در مسایل بیت المال و عدالت هستش که حالا رعایتم نشد ، خیلی طوری نیست!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اگرفیلم شکارچی روزشنبه را بدقت نگاه کنین میفهمید که حجاب در میان آنها هم خیلی مطرح بود.آنها هم مسائل اخلاقی راگرفته و مسائل مهمتر مثل ظلم رااشاعه میدن.پس یهود نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
368
88
ینی میگی برا جذب مخاطب بریم سراغ اعمال منافی عفت! به کجا می رویم؟
پاسخ ها
محمد
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
چرا تحریف می کنی؟ عمداً این کار رو می کنید امثال شما چون برای اصل مسأله جواب متقاعد کننده ندارید؛ استاد نصیریان خیلی روشن دارد می گوید این حساسیت ها درست نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
اصلا شماهیان حرف استاد نصیریان رو نه می فهمید و نه خواهید فهمید.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
لطفا شعارنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اتفاقاً این دوستان منظور استاد را خوب متوجه می شوند!
اما از آنجا که می دانند توجیه منطقی ای پشت حرفها و رفتارشان نیست، مجبورند با شلوغ کاری مساله را تحریف و ذهن ها را از اصل مساله منحرف کنند.
ناشناس
|
Australia
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
77
326
دم نصیریان گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
72
306
کاملا حق با استاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
چون استنادش به جای عقل و شرع ، چشم و ظاهره حق با ایشونه جل الخالق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ناشناس ۱۹:۲۷
متاسفانه امثال جنابعالی حتی یکبار به خودتان زحمت نداده اید قرآن را با معنی آن از اول تا آخر بخوانید، اما مدام حرف از شرع می زنید.
امثال شما برای بخش بزرگی از حرف هایتان حتی یک سند قرآنی ندارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
عقل؟ عقل در این مورد چی گفته اونوقت؟
گفته مچ دست از بزرگترین عوامل فساده؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
47
267
سایت از سر سینما کم نشه استاد. ما که سالهاست با رسانه ای که فقط اسم ملی رو یدک میکشه خداحافظی کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
42
201
دمت گرم
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
282
73
استاد نصیریان لطفا فراموش نکنید که حوزه تخصصی شما هنر است و احکام اینچنینی به حوزه فقاهت است .
پاسخ ها
انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
دقیقا دموکراسی یعنی همین مجیدجان
که هرکسی بتونه مستدرک و مستدل نظر و رای خودش رو در یک فضای فرهنگی و عاری از تنش ابراز کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
حالا جالب اینه ک اگه یکی بخاد تو کار اینا دخالت کنه زمین و زمان رو به هم میبافند
ناشناس
| China |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
در مورد هنر هنرمند باید نظر بده استاد نصیریان هم هنرمند هستند و نظرشون درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ایشان هم درباره حیطه تخصصی خود صحبت کرده اند.
بقیه حضرات چرا بدون تخصص مدام در حیطه هنر دخالت می کنند؟؟؟
فرامرز
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
32
179
استاد نتیجه اینهمه فشار را هم در سطح جامعه می بینیم .
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
29
127
ماشالله
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
201
56
سلام
با اینکه برای استاد احترام زیادی قائلم، فکر میکنم که وقتی دین و مذهب ما یک سری قوانین گذاشته رعایت اونها به نفع شخص و جامعه است و رعایت نکردن اونها به ضرر خودمون و عمل به وظایف دینی هیچگونه افراطی گری و سخت گیری نیست.
پاسخ ها
انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
دوست عزیز کسی مخالف دین و مذهب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
حامد جان بازده عملکرد ما نشان می ده .متاسفانه . یه جای کار می لنگه !!!
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
منظور استاد اينه که مردم خيلي از جاها هم مسلمانند و حتي تو طواف ممکنه يکسري ها حجابشون کامل يا اونجوري که دين گفته نباشه ولي کسي از انجام اعمالشون جلوگيري نميکنه ضمنا مسئله حجاب تو خيلي از جوامع عرفيه
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
27
150
ارصداوسیمای میلی بیشترازاین انتظاری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
27
123
کو گوش شنوا
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
179
24
حاج آقا شما دفعه دیگه که رفتی مکه باید سرتو پایین بندازی و به زن نامحرم نگاه نکنی!!! وقتی شما به مردها فهموندی که باید سرشونو پایین نگه دارند اونوقت میتونی به زن ها بگید که با احساس امنیت بیرون بیان
پاسخ ها
یه خانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
محمد امین ،خانم ها از افرادی مثل تو بیشتر میترسن تا کسی که نظرش رو در کمال صداقت بیان میکنه و در ضمن هر دیدنی بد نیست مگر اینکه بیننده ذهن مسموم داشته باشه
امیر
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
شیطان به خدا می گوید که من بنده گانت را گمراه می کنم وخدا می گوید که تو هرگز مومنان را نمی توانی فریب دهی وقتی مومنی از دیدن چند تار مو ایمانش سست شود چطور می تواند در برابر کید شیطان فریب نخورد پس ایمان اینها مانند تا ر عنکبوت سست است
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
206
32
شما ناراحتین؟میتونید در خانه بشینید...چیزی که زیاده بازیگره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
باز دمت گرم محکوم به اعدامش نکردی
ناشناس
| China |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
در عجبم از ایرانی ها که حرمت بازیگر رونگه نمی دارند کجا میتونید بازیگری مثل استاد نصیریان پیدا کنید
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
نظرت درباره اینکه خودت در خانه بنشینی چیه دوست عزیز؟ً!
متاسفانه کار به جایی رسیده که فکر می کنید مدعی العموم هستید و حق دارید به جای همه مردم فکر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
142
37
مگر خوب بودن اثری بستگی به. باز بودن گردن و دست داره
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
به قول اون مثال قدیمی: استاد با نوک انگشت ماه رو نشون میدن اونوقت شما نگاهتون به انگشت ایشون خیره مونده
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
بنده بخاطر این منفی دادم که شما اصلا فحوای کلام استاد نصریان رو متوجه نشدید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
نه دوست من!
خوب بودن یک اثر به شکل عام، به رئال بودن اون اثر بستگی داره.
مخاطب وقتی شکل غلوآمیزی از مسائل تبلیغی و مذهبی را در یک اثر میبینه، مطمئناً به مرور زمان دلزده میشه.
ساعد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
19
104
تلویزیون میلی به جای اینکه یه ابزار فرهنگی باشد بیشتر یه ابزار سیاسی برای برخی گروهها شده است لذا خیلی وقت است که قافیه را باخته م محملی شده برای هدر رفت سرمایه های این ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
139
32
حکم حجاب و پوشاندن گردن و موی سر. را خداوند در قرآن تعیین کرده. نمیشه به خاطر فیلم ارزش ها رو نادیده گرفت. به علاوه خانم های هنر پیشه الگو هستند. حالا آستین چه دست کنند جوری نمیشه. دختر خانم های کم سن و سال به آنها به عنوان یک الگو نگاه میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
عجبببب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
ارزش یعنی صداقت . یعنی نجابت . یعنی عفت . یعنی مال حرام نخوردن . یعنی رشوه نگرفتن . یعنی انسانیت . یعنی پاکی . چند درصد دختر های کم سن و سال ما برای جوراب دست کردن ارزش قایلند؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
خداوند وقرآن درهمه مسایل رهنمود دارندچرا اصلیها رافراموش وبه جزئیهاتکیه میکنیم
محسن
| United Arab Emirates |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
یعنی شما تو خیابون که راه می ری حس می کنی دخترای کم سن و سال الگوهای محجبه دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
حاضرم قسم بخورم شما یکبار هم قرآن را کامل با معنی آن نخوانده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
11
89
امیدوارم سلامت و تندرست باشی استاد عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
122
27
عزیزم. یک انسان عاقل یک قطعه الماس یا جواهر را بدون حفاظ در هر مکانی رها میکنید یا به خاطر اینکه با ارزش است ازش حفاظت میکنید زن هم چون ارزش بسیاری دارد باید از نگاه. و تعرض افراد ناباب در امان باشد خداوند دستور حجاب داده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
حجاب بیشتر بازیگران فیلمها و سریالهای تلویزیون کاملا مصنوعی و زورکی است و در زندگی واقعی خودشان متفاوت هستند.
قرار نیست بازیگران الگو باشند، بلکه فیلم باید مثل زندگی واقعی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
عزیزم اگر برای الماس مدنظر شما هم روکش درست کنند که دیگر الماسی پیدا نیست !!!
مثل طوطی نباشید اندیشه کنید اقا
امیر
| United Arab Emirates |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
ناشناس عزیز زن مانند تو انسان است و همپای مرد شئی فرض کردن زن توهین به مادر وخواهر خودت است تو چه مومنی هستی که با دیدن چند تار مو ایمانت سست می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
زن فقط در مورد حفظ حجاب باید شأن بالایی داشته باشد؟ زن می تواند رئییس جمهور یا نماینده خبرگان شود؟ زن می تواند شهردار شود؟ زن می تواند نظر بدهد؟
گذشت اون روزی که به اسم الماس و گوهر و مروارید ، زن رو تو پستوی هزارتوی خونه ها بین رخت و ظرف کثیف و جارو و پخت و پز و ... حبس می کردند، که چه خبره ؟ ! کسی نباید الماس رو ببینه؟
الماس از گوهر دورنی خودش الماس شده نه از جلا و درخشش که اگه اینطور بود خیلی چیزها از الماس درخشانتره.
رضا
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
19
87
دمت گرم استاد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
51
32
در فیلم های بی محتوای ترکی خیانت و بی بندو باری ترویج میشود ارزش دیدن ندارد فیلم های کشور خودمون هم شاد باشند با حفظ ارزش های اسلامی مردم به آنها رغبت میکنند
پاسخ ها
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
شما یا خواب هستید، یا خودتون رو به خواب زدید.
متاسفانه مدت هاست که صدا سیمای ایران در برابر شبکه های ماهواره ای شکست خورده است.
عامل اصلی رغبت مردم به فیلم های بی محتوا و فوق العاده بدساخت کره ای، ترکیه ای و آمریکای لاتین رفتار صدا و سیماست.
اگر به جای اینکه مدیران صدا و سیما به جای مردم فکر کنند به مردم حق انتخاب و تصمیم می دادند، امروز شاهد این فجایع در سلایق مردم نبودیم.
عواقب این انحرافات کاملاً بر گردن مدیران صدا و سیماست.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
76
19
فیلم های ایرانی روابط دختر پسر را نباید. ترویج کند مگر موضوعات دیگه ای وجود نداردفیلم های شاد و کمدی طرفدار زیاد دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
آخه مگه روابط دختر و پسر وجود هم داره؟ الله اکبر
این همه موضوع دلواپسانه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
84
18
چون خانم های هنرپیشه الگو هستند بهتر است در هم جا رعایت کنند اما در فضای مجازی افرادی که خودشون رو مدل می نامند هم باید رعایت کنند دولت باید به فضای مجازی هم نظارت داشته باشد
منصور
|
Finland
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
13
71
درود به شرف تون آقای نصیریان ، تندرست و پیروز باشید
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
72
19
در خانه‌ی خدا همه پوشیده هستند مگر اینکه/ کسی به خاطر سن بالا نتونسته خودش را بپوشاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اگه قسمتت نشده برید خانه خدا، لااقل فیلم هاش رو که می تونستید ببینید.
آخه چرا درباره چیزی که اطلاع ندارید نظر میدید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
16
62
دست زن جوراب می کنند که مچش دیده نشود، گردنش را می پوشانند، خب، این ها حساسیت های اضافی است،
متخصص روانشناسی
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
13
85
به همین دلیل هست که پسران ایرانی خیلی کم ظرفیت شده اند و هر وقت خارج می روند افتضاح به بار می آورند.
پاسخ ها
انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
اشتباه منفی زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
دمت واقعا گرم دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
شما از خودت بگو ؛ براي بقيه پسرهاي ايراني اظهار نظر و حكم نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ناشناس ۰۹:۵۰
آینه چون نقش تو بنمود راست / خود شکن، آئینه‌شکستن خطاست
کسانی که این طور عکس العمل نشون میدن معلومه در خودشون ضعف های بزرگی می بینن. هر زمان که تونستید با خودتون روراست باشید، مطمئن باشید می توانید خودتون رو اصلاح کنید
فرهاد
| United States of America |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
حرفهای همتون خنده داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
14
64
خدایا شاید حرف این مومن دنیا دیده حال خراب بعضی ها رو درست کنه
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
49
10
صدا و سیمای کشور بر طبق شرع مقدس اسلامی است و اگر بازیگران میخواهند این احکام شرعی را انجام ندهند بهتر است بروند به همان شبکه های ماهواره ای و ضد ارزشی مانند چند تا ازهمین بازیگران که رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
خیلی خنده دار بود... کجای کار صدا و سیما بر مبنای شرع "مقدس" هست که تو میگی؟
بریز و بپاشهاش برای برخی مدیران خاصش؟ یا سانسور کردن رییس جمهور و وزرای دولتش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ممنون از حکمی که بنده ی خدا صادر کرد. حالا ایشون تکلیف همه رو روشن کرد و تمام مشکلات حل شد.
در ضمن مردم هم همراه بازیگران محبوبشان به تماشای همان شبکه ها خواهند نشست تا بنده خدا در دریای ارزشهایش غریق رحمت الهی گردد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
69
11
آقای نصیریان لطفا در حوزه تخصصی خودتون اظهار نظر کنید. فراموش نکنید
پاسخ ها
مهدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
دقیقا در حوزه ی خودشون نظر دادن،یه بار دیگه بخون
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
متحجرین محترم هم پای خودشان را از اظهار نظر درباره هنر بیرون بکشند لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
9
39
حدود شرعی رعایتش خوبه اما حدود ساختگی به اسم شرع بد هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
56
14
اون جوراب نیست.
ساق دسته.
شرع هم اجازه نداده ساق دست خانم ها باز باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
آقای شرع شناس فرقش چیه؟
ناشناس
|
China
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
38
6
اینکه اینهمه فشار نباید باشد درست است و باید اجازه داد مردم همان باشند که هستند و میخواهند. اما در سخنان آقای نصیریان چیری غیر از فشار بر مردم برداشت میشود و آن اینکه برای جذب تماشاگر باید از جاذبه استفاده کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
جاذبه ی مچ دست؟ والا فکر نکنم هیچ انسان سالم العقلی واسه مچ دست به چیزی جذب بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
دوستانه عرض کنم، بهتره به فکر درمان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
60
12
از آقای نصیریان انتظار نداشتیم
مگه مردمی که توی حج هستن شاخصن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
افرادی مثل شما نه سنی ها رو قبول دارید نه مسلمانان بقیه ی کشورها رو نه .........فکر می کنید فقط و فقط خودتون به حق هستید :))
bababozorg
|
United States of America
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
8
38
عده ای بدون توجه به عمق ومنظور سخن استاد گرانقدر سینما علی نصیریان بلافاصله رگ گردنشان بیرون زده و با خلط مبحث اصل مطلب را به حاشیه می برند .گرامیان! استاد علت ریزش شدید بینندگان سیما و هجوم به سوی تلویزیون های ماهواره ای را تا حدی واکاوی نمودند شما هم مثل همیشه بجای پند ملال بگیرید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
60
10
همه اسلام شناس شدن. حتی یه بازیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
حتی یه ناشناس:))
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
اسلام معرفت وبینش میخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
این نظر نخواسته در مورد موارد حقوقی و شرعی و معقول و منقول صحبت بکنه که کارشناس و اسلام شناس بخواد.
نظر ایشون یک واقیعیت عینیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
حتی یه بازیگر؟ ببخشید؛ یک رفتگر هم مثل من و شما و گنده تر از شما دارای شان و کرامت انسانی است.یعنی چی این طرز حرف زدن شما ؟ آقای نصیریان از مفاخر بی بدیل این کشور هستن. البته اگر شما مفاخر رو بشناسین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
حتی یک کامنت گذار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
58
10
شما اصلا بگو چقدر سواد داری؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
حتما تو سواد داری!! خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
سطح سواد شما و دوستانتون مملکت رو به این فلاکت انداخته،بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
مدارک سواد ایشون خیلی از خیلی مقدس مآب های همه کاره بیشتره
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
7
36
فهم فرمایش استاد اصلا سخت نیست که بعضی ها جبهه گیری میکنند اصل سخن اینه که اقا چرا در رعایت حدود شریعت در مملکت ما حتی از قوانیین دینی بالاتر میریم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
67
10
آقای نصیریان
شما را بعنوان یک بازیگر قبول داریم و نه کسی که برای دین مردم فتوا دهد.
بنابراین، بگذارید همان بازیگر محبوب ما باقی بمانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
اولا ایشان فتوا ندادند . در ضمن به حب شما هم احتیاجی ندارند.
سخت است زندگی در جایی که انسان حق هیچ اظهار نظری در برابر کسانی که حتی برای بیشتر چیزها تصمیم می گیرند، نداشته باشد.
لادن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
فرق فتوا و نظر رو هم بد نیست بدونی آقای خیلی مسلمون
یه اصلاح طلب
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
36
4
واقعانمیدونه به ابن میگن ساق دست
اون وقت نظرم میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
اتفاقا ایشون به کنایه گفتن.
درضمن تو اصل ماجرا چه فرقی داره؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
24
واقعا استادي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
27
4
جناب آقای نصیریان در کارشون بسیار توانمند هستند و اوج کار ایشون در سریال سر بداران بود اما باید توجه داشت اگر یک مقدار کار ساده گرفته بشه بعضی ممکنه با این بهونه که اینها الگوی ماهستند به حجاب.درسطح جامعه کمتر اهمیت بدهند
علی
|
Finland
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
3
24
استاد بازیگری ایران، مدیریت تلویزیون باید دست امثال ایشون می بود. امیدوارم حالشون خوب باشه.
بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
3
27
لطفا مغلطه نکنید !!
منطقی صحبت کنید. اقای نصیریان گفته اند در کعبه که مقدس ترین مکان برای مسلمانان است به هنگام طواف دست و گردن خانم ها بدون پوشش است پس فی نفسه در اجتماع نیز اشکالی در این مورد نیست...
لطفا مخالفان با منطق جواب ایشان را بدهند نه با مغلطه و ناسزا
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
5
27
اسلام انسان را به اندیشه کردن و پرسش دعوت میکند اما نمیدانم چرا عده ای از ما مسلمانان وقتی کسی پرسشی دارد که به مذاق ما خوش نمی آید سریعا بر خلاف دستور و منطق قرآنی موضع می گیریم و حتی هتک حرمت میکنیم...
لطفا بدون آنکه از سر جهل ناسزا بگویید فقط با زبان منطق پاسخ دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
همین دیگه... به نظرم بخاطر همین که کورکورانه نسبت به خیلی مسائل جهت گیری داریم به اندازه یک سوم جوامع مترقی هم پیشرفت نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
30
موضوع مسائل دینی که پیش می آید بعضیها اجازه فکر کردن به خودشان و دیگران نمی دهند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
چون چشم بسته و از سر عادت یه چیزایی رو قبول دارن و به جای درست کردن فکر و رفتارشون ،راحت ترین راه یعنی تغییر همه چیز و همه کس رو انتخاب می کنن.واااااااااااااای به حال اون کسی که با دیدن مچ دست یه خانم تحریک بشه!
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
4
27
درود بر استاد فهیم و دانا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
16
2
عجب پس ايشون دوست دارن مثل فيلمهاى فارسى
بى بندوبارى ترويج پيداكنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
ورژن جدید بی بندوباری با مچ دست رسید، بشتابیییییید:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
10
1
در هر امری باید اول متوجه باشیم چه کسی آن را بیان کرده و محاسن و معایب آنرا بسنجیم و اگر سختی هم دا!رد چه نقشی در خوشبختی. مون داره من به عنوان یک خانم تحصیل کرده. سعی کردم اگاهانه انتخاب کنم و در هر جای دنیا که باشم آن را ترک نمیکنم چون همه جا خدا را ناظر اعمالم میدانم از نظر من مانتوی بلند و پوشیده هم مناسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
15
3
با سلام به همه ی عزیزان باید سعی کنیم باادب و احترام باهم صحبت کنیم من یک خانمم در جامعه به عینه میبینم خانمی که حجابش کاملتره آسایش و آرامش بیشتر ی دارد
واز خطرات متعدد در امان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
من هم مثل شما چادریم . اما به عینه شاهدم کسی که مریض باشه و دنبال آزار و فساد باشه ، زن بودن من و شما براش کافیه ، حالا تو هر پوششی که باشی ، فرق چندانی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
بنده هم دیدم که کسانی که اصلا بیرون نمیان کلی در امان هستن از خطرات!خدایی اینم شد حرف؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
11
2
با عرض احترام به همه ی دوستان ما همه مانند اعضای یک خانواده هستیم و باید. دلسوز هم باشیم متاسفانه در بدیهی ترین چیزها هنوز شک داریم دردرون خم یک کوچه گیر کردیم و از کارهای بزرگ غافلیم جوانهای غربی که خیلی از راهها را رفتن و به پو چی رسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
راست میگی فقط این آماری که شما گفتی مربوط به گذشته های خیلی دوره.بد نیست آمار خودکشی و بیکاری و فحشا و.....مملکت خودمون رو ببینی
رضا
|
Finland
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
15
2
استاد نصیریان سلام.حضرتعالی از کی تا الان کارشناس مسائل فقهی شدید؟ ضمنا شما شیر سنگی را فراموش کردین که برای دفاع از شرف این مملکت بود.ضمنا بهتره که درباب مسائل و احکام فقهی و فرهنگی و حجاب کار به اهلش بسپاریم.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
15
2
آقای نصیریان می شه لطف کنید چند تا از فیلم هایی که قبل از انقلاب بازی کردید رو نام ببرید. البته ما قول می دهیم چشمانمان را ببندیم و نگاه کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
وااایییییی ، مامانم اینا!
خیلی ها قبل از انقلاب خیلی کارها کردن. ملاک حال افراد است جناب دانش جو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
شما برو فیلم های ده نمکی رو نگاه کن ،از سرتم زیاده
بهارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
15
2
اشکال نداره آقای نصیریان از خانواده خودت شروع کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
یعنی به خانواده خودش بگه مچشونو نشون بدن؟ خدا مرگم بده مادر ؟ مچ ناموسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
14
3
من اصلا کاری به اینا ندارم ! ولی اینو میدونم و بهش رسیدم که یک خانوم اگر میخواد در کوچه و خیابون امنیت داشته باشه بهتره که حجابشو رعایت کنه (با این همه چشم ها ناپاکی که دنبالشن ) اگرم نمیخواد که هیچی دیگه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
من هم این رو می دونم که چون در مکانهای عمومی میکروب فراوونه نمیشه گفت اگر می خوای مریض نشی اونجا نرو . باید منبع میکروب رو نابود کرد .
اگر شما میکروب رو نابود کنی نیازی به درمان افراد مبتلا به اون میکروب هم نداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
11
1
مشکل سر این جوراب و مچ دست نیست جناب نصیریان.
مشکل سر محتوای پوچ و بازی های بیخود و تصنعی و کارگردانی های ضعیف فیلم هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
14
بعضی ازاین خانمهای مجری که با چادر برنامه اجرا میکنن در بیرون کاملا"به روز لباس می پوشند دیدم که میگم
رضا
|
Finland
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
2
حالا ن اینکه سریالای ایرونی خیلی پر محتوان .جامعه این همه مشکل داره الان ب جایی رسیدیم که مردامون شرمنده زن و بچشونن دیدم که میگم تو اداره های دولتی با ادم مث چی چی برخورد میشه انگار ن انگار اینا فک میکنن ایران ارث باباشونه .
عرفان
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
1
استاد عزیز
در اظهار نظر هاتون بیشتر دقت کنید تا موجب سوء برداشت برخی نگردد از شما که بزرگ سینمای ایران هستید انتظار بیشتری است
سید
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
6
حرف درستی زدن سختگیری زیادی تاثیر معکوس داره و وقت مردم رو به یه سری چیزای خیلی ساده حساس میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
2
با سلام به همه ی عزیزان. منظور از الماس به دلیل ارزشی که دارد می باشد مگر همیشه هر چیز باارزش رو بایدپنهان.کرد. بلکه در بهترین و مناسب ترین مکانها می شوداستفاده کرد و ارزشش را نشان داد موقع نشان دادن مواظبت بیشتری ازش میکنیم دوست نداریم کسی با طمع نگاهش کنه یا تعرضی بهش بشه
بهلول
|
Singapore
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
2
2
یه کلمه هم من بگم اگه انتخاب منشوری نبینه و منتشر کنه (اونقده که حذفم کرده ناامید شدم) زیبایی گل برا دیده شدنه، زیبایی آدما رو نمیدونم ولی همینقد میدونم که زیبایی سیرت بهتر از صورته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
5
انسان متاسف میشه وقتی میبینه کسانی فقط خودشان را مسلمان میدانند بدون اینکه یک خط مطالعه کنند و بعد همانها به اظهار نظر نخبگان جامعه آنگونه پاسخهای از سر نا آگاهی میدهند واقعا یعنی شما دوستان مخالف مفهوم حرف استاد زو نگرفتید که چشم بسته تفسیر دل بخواهتان را ارائه میدهید. کجای حرف ایشان حکایت از تمایلشان به بی حجابی صرف داشت.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
5
1
باهم دعوانکنید
نظرات بینندگان