arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

هشدار آیت‌الله استادی به منتخبین مجلس دهم

آیت الله استادی٬ استاد اخلاق گفت: شما یک امتحان چهارساله را در پیش دارید که باید بدانید هروز در این چهارسال امتحان می‌شوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله استادی٬ استاد اخلاق در همایش فرآیند قانونگذاری- الزامات و راهکارها که باحضور تمامی منتخبین مجلس دهم دقایقی قبل در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد٬ گفت: فرصتی که برای منتخبین مجلس آتی در نظر گرفته شده یک امتحان است.

به گزارش انتخاب، وی خطاب به نمایندگان مجلس دهم گفت: شما یک امتحان چهارساله را در پیش دارید که باید بدانید هروز در این چهارسال امتحان می‌شوید.

آیت الله استادی در ادامه با بیان اینکه باید منافذ حضور شیطان را در درونمان ببندیم، به سه نکته درباره دوری از شیطان اشاره کرد و گفت: یکی از موارد تکبر است، به عنوان مثال مردم در قبال این مسئله می گویند آن فرد خودش راگم کرده است.

وی تصریح کرد: تکبر در مجلس یک چیز بسیار خطرناک است.
 وی با تاکید بر لزوم مراقبت از بیت‌المال در دوران مسئولیت، گفت: حتی‌المقدور اگر کاری از بیت‌المال انجام می‌دهیم، برای مردم باشد، نه اطرافیانمان.
آیت‌الله استادی با بیان اینکه پایان چهار سال نمایندگی می‌تواند «یوم الحسرة» یا «یوم المسرة» باشد، تصریح کرد: اگر فرد در این چهار سال خدمت کرده باشد، خوشحال است و اگر کاری نکرده باشد حسرت می‌خورد.
این استاد اخلاق با تاکید بر اینکه مدام باید مراقب باشیم که مسئولیت سنگین است، خاطرنشان کرد: معیارمان این باشد که آنچه را انجام می‌دهیم، اگر علنی شد خجالت نکشیم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان