arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۰

صعود مقتدرانه ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شکست تیم النصرعربستان ؛با اقتدار به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
 

در این دیدار که با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید؛ محمد قاضی در ثانیه 23 ؛ایگورکاسترو در دقایق 5 و 63 و شاهین خیری در دقیقه 74 برای میزبان گلزنی کردند.

بدرالموتاوی در دقیقه 66 تنها گل تیم النصر را برای این تیم به ثمر رساند.محمدرضا خلعتبری در همان ثانیه های ابتدایی نیمه نخست با دریبل های پیاپی خود نظم دفاعی تیم النصرعربستان را برهم ریخت و با پاسی دقیق محمد قاضی را درمحوطه جریمه النصر صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز با عبور ازمدافعان پیش روی خود دروازه النصر را با شوتی زیبا باز کرد.

درادامه حملات بازیکنان تیم ذوب آهن همچنان روی دروازه النصرادامه یافت ودر دقیقه پنجم ؛ تیم میزبان با ضربه سر ایگورکاسترو به گل دوم خود دست پیدا کرد.

بازیکنان تیم ذوب آهن درادامه بازی را به میانه های زمین آوردند و با حفظ توپ سعی در کنترل بازی داشتند و با استفاده از ضعف عمق خط دفاعی تیم النصر سه بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که این فرصت ها به دلیل بی دقتی مهاجمان ذوب آهن از یک طرف و خوش شانسی تیم النصر ازطرف دیگر به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم با حملات تیم النصر آغاز شد اما به سرعت شاگردان ابراهیم زاده نبض بازی را در دست گرفته و در دقیقه 62 توسط ایگور کاسترو به گل سوم خود رسیدند کاسترو این گل را روی پاس دقیق و زیبای قاسم حدادی به ثمر رساند.

درادامه بازیکنان ذوب آهن که بازی رابرای دقایقی رها کرده بودند فرصت گلزنی به بازیکنان تیم النصر دادند و آنان با استفاده از غفلت خط دفاع توسط بدرالموتاوی دردقیقه 66 به گل رسیدند.

اما این پایان کار نبود چرا که تیم ذوب آهن با شوت سنگین شاهین خیری در دقیقه 74که از فاصله 35 متری وارد دروازه النصر شد به گل چهارم رسید .

درادامه دو تیم خطراتی برروی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا این بازی با نتیجه جالب 4بر1 به پایان برسد و تیم ذوب آهن با صلابت به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.

داوران کره جنوبی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند .

حسین عبدالغنی سرگروه تیم فوتبال النصر در دقیقه 89 این بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد .
نظرات بینندگان