arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۹۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۰

آخرین دستور العمل ليدر "جریان انحرافی" چیست؟

لیدراعظم جریان انحرافی در جمع یاران حلقه اول خود آخرین دستور العمل این جریان در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لیدراعظم جریان انحرافی در جمع یاران حلقه اول خود آخرین دستور العمل این جریان در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از «ندای انقلاب»، لیدر جریان انحرافی در جلسه ای که در اوایل هفته جاری تشکیل شده با اشاره به افشاگری هایی که در خصوص این جریان شده، براتخاذ سکوت مطلق در این شرایط تاکید کرده وگفته است:" اجازه دهید هر چقدر می خواهند تخریب کنند و دروغ بگویند ما باید تا ۱۴ خرداد سکوت مطلق کنیم و روز اول رجب روز پایان سکوت ما خواهد بود."

وی همچنین با اشاره به انتقادات رسانه ها،چهره های سیاسی و علما از جریان انحرافی گفته است:"روز اول رجب،آغاز قیام صغری امام زمان است و ما با آغاز این قیام به قدرت مطلق می رسیم."

لیدر جریان انحرافی همچنین گفته است که" با آغاز قیام صغری حضرت صاحب الزمان این جریان به قدرت مطلق می رسد و دیگرهیچ ارتباط و کاری با روحانیت،مرجعیت و ولایت فقیه نخواهد داشت و مستقیما از ولی عصر تبعیت خواهند کرد"!

وی همچنین یاران حلقه اول خود را به صبری کوتاه مدت تا اول رجب فراخوانده و در اظهار نظر قابل تاملی تصریح کرده است:"بزودی اتفاق ناگواری رخ خواهد داد که به سبب آن داغ دلی به دل خیلی از مدعیان خواهیم گذاشت".

گفتنی است این اظهارات لیدر جریان انحرافی در حالی صورت می پذیرد که این جریان منحرف معتقد است همانگونه كه غیبت امام زمان به دو بخش صغری و کبری تقسیم شده و به موجب آن ظهور نیز شامل ظهور صغری و کبری می باشد و هم اکنون و در ماه رجب ظهور صغری امام زمان شروع خواهد شد.

جریان انحرافی تاکید می کند که ظهور صغری اول خرداد کلید خورده و آنان به عنوان افراد خاص مستقیما با امام زمان بعنوان "ولی" در ارتباط خواهند بود.

نکته قابل تامل این انحراف عظیم آنجاست که در روایات و اسناد معتبر تاریخی موضوعی بعنوان ظهور صغری مطرح نشده است از سوی دیگر بنابر روایات و اسناد معتبر دینی خود امام زمان(عج) از زمان ظهور خود مطلع نیست و می فرمایند که "برای فرج من بسیار دعا کنید". حال مشخص نیست این فرقه انحرافی که در دستگاه اجرایی کشور نیز ریشه دوانده این تفکرات منحط و منحرف را از کجا آورده است؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
1
4
اگر گفته غلط زیادی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
در اينكه غلط زيادي كرده شكي نيست! اما واقعا هيچ چشم بيداري نيست كه جلوي اينا رو بگيره تا غلط زيادي نكنن؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
1
4
منبع؟؟؟؟ مستندات؟؟؟؟
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
2
1
دیگرهیچ ارتباط و کاری با روحانیت،مرجعیت و ولایت فقیه نخواهد داشت و مستقیما از ولی عصر تبعیت خواهند کرد.
این جماعت و حامیانشان چقدر بی صفت و بی خردند. اینها اگر با صاحب الزمان مرتبط بودند که میلیارد میلیارد پول بیت المال مسلمین رو بالا نمی کشیدند.
شما هم آنقدر نگویید جریان انحراف بگویید ، نا اهلان و نا مردمانی که به امام نگران بدست گرفتن قدرت توسط آنها در بخشهایی از نظام بودند. جریان نااهل به زودی از میان می رود.
علی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
0
0
اینها تلاش دارند تا روی موج منفی جامعه سوار شوند جامعه ای که به دلیل موضع گیری های خشن متعصبانه و متحجرانه برخی روحانیون و توهین های رئیس جمهور و تایید وی از طرف همان روحانیت، نسبت به این جامعه بدبین شده اند. گرایش ملی در میان مردم نیز نتیجه تحقیر شخصیتی ایشان به عنوان یک مسلمان است. در سال های اخیر کمترین احترامی برای حریم ملت مسلمان قائل نشدند و به نام اسلام هر کاری کردند. مردم تلاش کردند تا هویت خود را لااقل در صحنه تمدن ایرانی حفظ کنند. آنها از این فرصتها بسیار ساخته اند و حالا نوبت سوار شدن روی همان موجهایی است که ساخته اند. بنوبه خود احتمال موفقیت این رمالان را کم نمی بینم. همه هم مرده اند. نه وزارت اطلاعاتی در کار است و نه حساب و کتابی قوه قضائیه هم واکنش هایش محدود به نظرات شخصی رئیس این قوه است و هیچ حرکتی عملی نمی کند.
بچه دهاتي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
0
1- اين چه جور شنوديه كه حتي در حلقه ياران خاص «ليدر اعظم جريان انحرافي» هم كاربرد داره؟
2- حضرت آيت الله مكارم شيرازي فرموده اند : ما در دوران ظهور صغراي حضرت مهدي (عج) قرار داريم !
ميثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
0
1
مشكل اساسي سند اين مطالب . اگر واقعيت داشته باشه كه ... اگر هم نداشته باشه ... .هركسي ميدونه كه چه بايد بكنه.
نظرات بینندگان