arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۰

کوچک زاده: رئیس جدید میراث فرهنگی از شعور سیاسی بهره ای نبرده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: فرمایشات آقای احمدزاده(رییس سازمان میراث) اگر حاكی از انحراف نباشد قطعا بیانگر كم بهره بودن از شعور سیاسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: فرمایشات آقای احمدزاده(رییس سازمان میراث) اگر حاكی از انحراف نباشد قطعا بیانگر كم بهره بودن از شعور سیاسی است.

به گزارش فارس، مهدی كوچك‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز طی مطلبی كه در وبلاگ خود منتشر كرد، به انتقاد از برخی موضعگیری‌های رییس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت.

كوچك زاده در این مطلب نوشت: مدتها بود كه در مجلس شورای اسلامی همكاران نماینده از استان فارس تقریبا بدون استثنا مدعی بودند كه فرد منصوب شده برای استانداری فارس (آقای احمدزاده) بسیار جوان است و از تجربه و پختگی لازم برای این مسئولیت برخوردار نیست و برای ادعای خود نیز شواهدی را ارائه می دادند كه به دلیل مخلوط شدن با برخی نسبت ها كه این روزها به وفور باب شده (مثل انتصاب به دلیل دوستی با رئیس دفتر و ...) من كمتر به آنها توجه می كردم.

اخیرا با ملاحظه تغییر مسئولیت آقای احمدزاده و انتصاب ایشان به ریاست سازمان میراث میراث فرهنگی، سخنرانی ای از ایشان در سایت سازمان منعكس گردید كه در آن سخنرانی ایشان اظهار فرموده اند:

"امروز سازمان میراث‌فرهنگی با اهتمام و حداكثر حمایت از همه آن‌هایی كه دلشان برای ایرانیت كشور می‌سوزد، آماده مساعدت و همكاری است."

با خواندن این سخنرانی و به خصوص جمله فوق الاشاره به یاد فرمایشات رهبر عزیز انقلاب در دیدار با جامعه مدرسین افتادم كه در بخشی از آن فرموده بودند:

"حالا مثلا فرض كنید همین مسئله ایرانی گری و این ها كه آن روز اشاره فرمودید. من واقعا نفهمیدم كه اینها حقیقتا دنبال اینند كه حالا یك چیزی را در مقابل اسلام علم كنند. البته بدم می آید از این كاری كه می كنند . دیروز همین آقایی كه مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یك چیزی مطرح كرد گفتم آقا اینقدر ایرانی گری، ایرانی گری نكنید یك تشری هم آنجا به او زدم. از این كار خوشم نمی آید... "

به نظرم فرمایشات آقای احمدزاده خصوصا بعد از اینكه رهبر عزیز انقلاب هم در دیدار با جامعه مدرسین آن تعابیر را به كار بردند، اگر حاكی از انحراف نباشد قطعا بیانگر كم بهره بودن از شعور سیاسی است. در مقابل اشغال پست های حساس و مهم توسط اینگونه افراد ما همان وظیفه ای را بر عهده داریم كه در مقابل انحراف باید داشت.

اصرار بر چیزی كه رهبری به صراحت از آن ابراز انزجار می كنند، اصرار كننده و هوادارانش را در چشم ما منفور می سازد. نمونه های بسیاری از افراد را در همین یكی دوسال فتنه می توان نام برد كه علیرغم دارا بودن سوابق طولانی (قریب به دو برابر سن آقای احمدزاده) در خدمت و انقلابی گری به خاطر بی توجهی به خواست و نظر رهبری و ولایت فقیه و اصرار بر نظرات خویش از چشم مردم حزب الله افتادند و لهذا از هر كس خود را مرید و مطیع ولایت می داند متوقعیم تا در حیطه مسئولیت و اختیار خویش از چنین كسانی برای همكاری استفاده نكند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
0
7
آقاي گوچك زاده بنده كاري به انتصاب آقاي احمدزاده ندارم ولي خدا وكيلي يعني شما خودتان از شعور سياسي خيلي بهره برده ايد ؟يادتان نرود اينها دست پخت حضرتعالي و همفكرانتان است . اگر حضرتعالي از همان شعورها بهره مند بوديد كار موكلان شما به اينجا نميرسيد..
نظرات بینندگان