arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۰

برنامه جریان انحرافی برای فرار از رد صلاحیت به روایت حسین شریعتمداری

مدیر مسئول روزنامه کیهان که روز گذشته در جمع اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمان سخنرانی می کرد مطالب مهمی را پیرامون جریان فتنه و اهداف آنها در آینده بیان کرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر مسئول روزنامه کیهان که روز گذشته در جمع اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمان سخنرانی می کرد مطالب مهمی را پیرامون جریان فتنه و اهداف آنها در آینده بیان کرد .

به گزارش انتخاب به نقل از هجرت نیوز، وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی با چند سیگنال به جریان فتنه متصل است افزود : ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه، کودتا ، ماجرای طبس، محاصره اقتصادی، تحریم وجنگ تحمیلی  مواجه بودیم و شرایط امروز گر چه حساس است ولی بحرانی نیست.

حسین شریعتمداری با اشاره به فعالیت های دولت نهم بعد از عبور از عقبه های سختی مانند کارگزاران و دولت اصلاحات، خاطر نشان کرد: دولت دکتر احمدی نژاد با تلاش شبانه روزی خدمات بی نظیری را به مردم ارائه نمود.

شریعتمداری اضافه کرد: در فتنۀ سال 88 همۀ مخالفین داخلی و خارجی حضور داشتند لیکن به لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری، به سلامت از فتنه عبور کردیم و وارد فاز دیگری شدیم.

وی افزود: ماجرای امروز پیچیده تر است چرا که دولت با همۀ خدماتی که انجام داده، در یک نقطه ای زاویه گرفته  و بحث بر سر یک گروه انحرافی است که در تصمیم گیری ها، عزل و نصب ها، موثر است و بودجۀ زیادی در اختیار دارد و خود را پاسخگوی کسی نمی داند و به شدت مورد حمایت رئیس جمهور است.

شریعتمداری با اشاره به دوران اصلاحات که بخشی از وزارت اطلاعات، حاضر نشدند اطلاعات مربوط به کاندیداها را به شورای نگهبان بدهند، گفت: این ماجرا باعث شد کسانی به مجلس ششم راه یابند که صلاحیت و لیاقت نداشتند و چنین اتفاقی هم قرار بود که برای مجلس نهم رقم بخورد و مصلحی در مقابل این خطاها و انحرافات ایستادگی می کرد.

وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی امام خامنه ای افزود: ایشان صبر اولوالعزم دارند.

مدیر مسئول روزنامۀ کیهان اضافه کرد: اگر ما با این جریان خاص کاری نداشته باشیم، او با ما کار دارد.

وی گفت: پیش بینی جریان انحرافی این است که حداقل 150 کرسی مجلس را در اختیار داشته باشند تا برای انتخابات ریاست جمهوری دور بعد، بتوانند خیز بردارند هر چند که الان به این نتیجه رسیده اند که مشایی رای نمی آورد و به دنبال گزینۀ دیگری هستند.

نمایندۀ ولی فقیه در موسسۀ کیهان تصریح کرد: جریان انحرافی عمر و فرصت خود را کوتاه می بیند و به همین دلیل با عجله کار می کند و دست به ساختار شکنی می زند و طول کشیدن یازده روزۀ این ماجرا، به نوعی بالا بردن هزینۀ مقابله با "آقا" بود و اگر ساختارشکنی ها ادامه پیدا کند، این هزینه ها نیز بالا می رود.

وی اولین و مهمترین اقدام را تسخیرنقطۀ هدف یعنی مجلس نهم دانست و افزود: آن ها بنا دارند افراد سفید را که سابقه ای ندارند برای مجلس معرفی کنند که رد صلاحیت نشوند.

شریعتمداری جریان انحرافی را در سه موضوع دچار اشتباه عنوان کرد و گفت: آن ها روی ایستادگی رهبر حساب نکرده بودند، روی مردم حساب دیگری داشتند و فکر می کردند به دلیل محبوبیت دکتر احمدی نژاد مردم در حمایت از ایشان به خیابان ها می آیند و محور سوم دستگیری ها بود که اصلا به این موضوع هم فکر نکرده بودند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس گفت: کسانی که تریبون در اختیار دارند باید روشنگری کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
3
آخرش نفهمیدیم کی به کیه !!!
ايرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
1
جنابآقاي شريعتمداري مانبايستي به خود بباليم كه ايشان قبلا از اشخاصي عبور كرده اند .بلكه همان عبور راه را برايعبور هاي ديگر هموار كرد . اگر من وشما اجازه نمي داديم به اين راحتي هاشمي شكسته شود .در حال حاضر هم براحتي قانون شكسته نمي شد.خداوكيلي من كاري ندارم كه چه كسي راست وچه كسي دروغ ميگوئيد.
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
2
من نمیدونم چه جوریه که هر کی داره کارش تموم میشه می گیم به درد نخوره آخه اول که می گفتن اینها نعوذ بالله فرزندان خدا هستند حالا شدند جریان انحرافی و دزدو ... نمیدونم چرا ما دیر متوجه این جریانهای انحرافی میشیم . خب حالا گیریم که اینها جریان انحرافی اند ویا به قولی منحرفند میشه بگین تو ساختمان ریاست جمهوری چه کار می کنند شما رو به خدا یکی تکلیف مردم رو مشخص کنه مردم ما شدن یه توپ فوتبال هر کی می یاد یه لگدی بهشون می زنه شما رو به خدا تکلیف رو مشخص کنین واینقدر مردم رو بازی ندین.
ضعفی که نظام ما داره مشکل اشخاص نیست ما ضعف سیستمی وساختاری داریم اگه سیستم درست درمونی داشته باشیم هر کسی با هر عقیده وگرایشی که وارد اون سیستم بشه مجبوره که خودش رو جمع وجور کنه وتابع سیستم باشه مثل پر کاهی تو یه سیلاب.
مردم 6 ساله منتظرن یه مفسد اقتصادی رو معرفی کنن آخه یکی نیست بهشون بگه وقتی جرتش رو ندارین مجبورین حرفش رو بزنین کسی که مجبورتون نکرده خب میخورن نوش جانشون بزار بخورن دیگه چرا مردم رو اینقدر دق میدین بزارین ما زندگیمون رو بکنیم از شما ها هم خواهش می کنم اینجور خبرها رو نزارین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
1
الهم عجل لولیک الفرج
نظرات بینندگان