arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

انتقاد قالیباف از دوران شهرداری احمدی نژاد

وی تلویحاً از دوران شهرداری مدیران پیش از خود انتقاد کرد و افزود: اینکه ما تونل رسالت را که بهره برداری از آن 11سال زمان برد ،منطقی و تونل توحید که 30 ماه زمان برد،غیر منطقی بدانیم درست نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران گفت:هنوز بخشی از ظرفیت های تونل توحید تکمیل نشده است.
 
به گزارش انتخاب، محمدباقر قالیباف در نشست خبری آغاز رسمی ساخت طرح تونل نیایش گفت : فرهنگ غلطی در کشور در حوزه فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز وجود دارد و آن اینکه طرح ها را شروع می کنیم و افرادی که برای اجرای آن طرح استخدام می شوند بازنشسته می شوند اما طرح به پایان نمی رسد .
 
وی تلویحاً از دوران شهرداری مدیران پیش از خود انتقاد کرد و افزود: اینکه ما تونل رسالت را که بهره برداری از آن 11سال زمان برد ،منطقی و تونل توحید که 30 ماه زمان برد،غیر منطقی بدانیم درست نیست.

شهردار تهران گفت : معتقدم غیرمنطقی است که ساخت تونل رسالت 11 سال طول کشید و حتی با شاخص هایی که وجود دارد ساخت تونل توحید نیز زمان زیادی برده است .

وی افزود :باید دید30 ماهی که تونل توحید زمان برد چند روز آن کار انجام شده است. وی اضافه کرد : آمارها نشان می دهد که با مدیریت صحیح و فرهنگ و مدیریت جهادی می توانستیم به جای 30 ماه در 17 ماه اجرای این طرح را تمام کنیم.
 
قالیباف گفت :‌ برهمین اساس امروز در آغاز عملیات تونل صدر - نیایش و پل شهید صدر که دو طرح به یک طرح تبدیل شده است با متخصصان و پیمانکاران هم قسم شده ایم ، آن 13 ماه زمان که در تونل توحید از دست دادیم با مدیریت دقیق در تونل صدر - نیایش و پل شهید آیت الله صدر جبران و بتوانیم دقیق روی ساعت کار کنیم. و
 
ی افزود : البته بسیار مهم است که در کنار سرعت ، دقت و کیفیت را مورد توجه قرار دهیم و از آخرین فناوری روز و تجربه دنیا استفاده کنیم و کار را پیش ببریم و قیمت تمام شده آن نیز حتماً موضوعیت داشته باشد اما این موضوع ها گاهی به جای اینکه جنبه های کارشناسی پیدا کند جنبه های سیاسی پیدا می کند. شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید با تجربه ای که از تونل توحید کسب کرده اید چه تدابیری را اتخاذ خواهید کرد که همانند تونل توحید ، بحث آلودگی در تونل صدر مطرح نشود گفت :در این خصوص همه پیش بینی های لازم در تونل توحید شده اما برخی از ظرفیت ها از جمله مکش و دمش این تونل تکمیل نشده است .

وی افزود : تکمیل بخشی از تونل نیز به برق آنجا مربوط می شود، در واقع برای تکمیل آن به دو مگاوات برق دیگر نیز نیاز داریم که هم اکنون کار آن انجام شده است و 40 روز آینده همه این سیستم تکمیل خواهد شد.
 
قالیباف گفت : ای کاش فرصتی پیدا می شد که صداوسیما خطاهایی که در این تونل انجام می شود را به نمایش بگذارد تا مشخص شود چه نوع ماشین هایی وارد این تونل می شود و میزان آلودگی استاندارد این خودروها چه میزان است و چه میزان باید باشد. وی درباره اینکه اگر قرار بود برخی ظرفیت های تونل دیرتر به بهره برداری برسد تونل افتتاح نمی شد افزود : این حرف منطقی نیست چرا که یکسال است تونل به بهره برداری رسیده و از بار ترافیکی این منطقه کاسته است و نمی توانستیم منتظر بمانیم تا مکش و دمش تونل تکمیل شود و بعد آن را افتتاح کنیم. شهردار تهران گفت : در واقع ورودی و خروجی تونل باید کنترل شود که اکنون این کار صورت نمی گیرد .

وی افزود : از طرفی نیز جهت وزش باد در تهران بیشتر از غرب به شرق و تونل توحید از این نعمت خدادادی محروم است در حالیکه در تونل رسالت و صدر جهت باد در این مسیر است و همه پیش بینی ها شده تا با کمترین نقص این تونل در مدت معین تحویل داده شود. ادامه دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
6
1
اگه مدیریت قبلی اشکال داشت پس چرا قالیباف از اون داره الگو میگیره و رییس جمهور شدن احمدی نژاد براش توهم ایجاد کرده که میشه رای تهرانیهارو جمع کرد فقط فرقش اینه که اون خالصانه کار میکرد و قصد رییس جمهور شدن را نداشت ولی این از اولش داره زور میزنه که رییس جمهور بشه
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
دوست عزیز همه شهرداران از کرباسچی یاد گرفتند چگونه شهردار باشند از این گذشته مگر احمدی نژاد در شهرداری چه کار مهمی کرد!!!؟؟؟!؟!که قالیباف بخواهد از اون تبعیت کند
حزب الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0
خدا به بازوي همه كساني كه براي اين مملكت كار مي كنند قوت بده فرقي نمي كنه كه در چه جايگاهي باشند
نظرات بینندگان