arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

عده ای از مردم، استانداری فارس را قفل كردند تا استاندار جدید نیاید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فارس از شیراز گزارش داد:

جمعی از مردم شیراز با حضور در مقابل استانداری فارس و قفل زدن بر درب آن، نسبت به تغییر مدیریت‌های ارزشی در این استان اعتراض كرده و خواستار انتصاب استاندار بومی شدند.

محمدرضا هاجری نماینده تجمع‌كنندگان معترض به استاندار فارس، عصر دیروز در این تجمع در سخنانی اظهار داشت: هنوز آثار ننگین فتنه سال ۸۸ از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگذشته كه فتنه‌ای آلوده‌تر، منحرف‌تر و ننگین‌تر وارد میدان شده است.

هاجری افزود: امروزه مقدسات در فارس را مورد هجوم قرار داده‌اند و سران فتنه‌گر و منحرف كه روزی فكر می‌كردند می‌توانند فارس و شیراز را پایتخت مكتب ایرانی قرار دهند به لطف رهبر معظم انقلاب، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی شد.

وی گفت: به دنبال این ناكامی و شكست با شیوه‌های متعدد و اعزام كردن كسانی كه هنوز الفبای مدیریت را نمی‌دانند این استان را تبدیل به آزمایشگاه كرده‌اند، آزمایشگاهی كه برای مكتب ایرانی و تفكر انحرافی ملی‌گرایی به شیوه‌های متعدد شده است.

وی افزود: با آمدن منحرفان به شهر مقدس شیراز جریان‌های اصولگرایی مورد هجوم قرار گرفته‌اند.
این معترض اضافه كرد: آمار و ارقام توسعه و پیشرفت فارس نشان می‌دهد كه در این دو سال این استان متضرر شده، عقبگرد داشته و بیكاری به اوج خود رسیده تا جایی كه بودجه‌های مصوب استان‌های كوچك‌تر مانند اردبیل و قزوین به مراتب از فارس بیشتر شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
0
عجب!!
شهروند شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
اولا شیراز شهر مذهبی نیست و این یک جنگ نرم بر علیه مردم شیراز و فرهنگ این شهر است که توسط .... در حال اجراست تا با فشار بر مردم شیراز به عنوان شهر مذهبی این شهر را از فرهنگ کنونی که مرکز فرهنگ ایرانیست دور کنند. دوما من دیروز این ها را دیدم که در مقابل استانداری تجمع کرده بودند جمعا به 30 نفر هم نمیرسیدند پس نگویید مردم در ضمن آنها اکثرا ...... بودن. من از آقای احمدی نژاد خوشم نمیاد ولی امیدوارم در این نبرد که بین ..... به راه افتاده او وحامیانش برنده شون زیرا که نقشه ای بس پلید توسط اصولگرایان برای شیراز کشیده شده که مردم شیراز 100%با آن مخالف هستن
نظرات بینندگان