arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

هاآرتص:200شركت اسرائیلی با ایران رابطه دارند!

این رسانه‌ صهیونیستی سعی كرد در خبر خود اینگونه وانمود كند كه ایران از همكاری با شركت‌های صهیونیستی استقبال می‌كند و این كابینه اسرائیل است كه می‌خواهد مانع از این روابط شود،
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در ادعایی عجیب اقدام به شایعه‌پراكنی در زمینه همكاری تجاری میان ایران با شركت‌های صهیونیستی كردند.

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در شماره روز پنجشنبه خود با انتشار شایعه ای مدعی شد كه بیش از 200 شركت اسرائیلی وجود دارد كه با ایران روابط تجاری دارند.

این روزنامه البته سعی كرد تا این خبر را بنوعی تنظیم كند كه امكان تكذیب آن از سوی مخاطب وجود نداشته باشد، این روزنامه نوشت كه این روابط تجاری در بخش انرژی انجام شده و ایران از وارداتی كه در این راستا داشته، موفق شده است تا برنامه هسته‌ای خود را توسعه دهد.

هاآرتص افزود كه پارلمان رژیم صهیونیستی در سال 2008 میلادی قانون ممنوعیت تعامل شركت‌های اسرائیلی با ایران را تصویب كرده است، اما كابینه اسرائیل هیچ اقدامی را برای توقف این فعالیت‌ها از خود نشان نداده است.

این رسانه‌ صهیونیستی سعی كرد در خبر خود اینگونه وانمود كند كه ایران از همكاری با شركت‌های صهیونیستی استقبال می‌كند و این كابینه اسرائیل است كه می‌خواهد مانع از این روابط شود،

این در حالی است كه دولت و ملت ایران به علت جنایات رژیم صهیونیستی علیه هم‌كشیان خود در فلسطین و لبنان و سایر كشورهای عربی به كلی روابط خود را در تمامی زمینه‌ها با اسرائیل قطع كرده‌اند و بعد از انقلاب اسلامی در ایران هرگز مناسباتی با این رژیم نداشته‌اند.

یكی از ادعاهای این روزنامه در مورد فروش یك نفتكش از سوی شركت صهیونیستی عوفر به ایران است كه ارتش رژیم صهیونیستی دیشب در این زمینه وارد عمل شد و گفت كه اطلاعی در این زمینه ندارد، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی البته آن را به شدت تكذیب كرد.

این در شرایطی است كه در مقابل، دفاتر برخی شركت های صهیونیستی مانند نستله، نوكیا، كوكاكولا و چند شركت دیگر، آزادانه در ایران فعالیت دارند كه البته اجازه فعالیت به این شركت ها از سوی دولت، همواره مورد اعتراض مجلس شورای اسلامی و عدالتخواهان بوده است.

نظرات بینندگان