arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

شبيه سازي جايگاه سخنراني امام خمینی در برج ميلاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
07 مدیر عامل برج میلاد گفت: جایگاه سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در جماران در برج میلاد شبیه سازی شده است.
 
به گزارش انتخاب، رحیم مطهرنژاد در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: نمایشگاهی از عکس های امام خمینی (ره ) از نوجوانی تا ارتحال ایشان با همکاری موسسه حفظ و نشر اثار امام (ره) نیز در برج دایر است. وی گفت: هنرمندان فاخر نمایشگاه عکسی را از امام راحل در گنبد اسمان و راس برج برپا کرده که اماده بازدید علاقه مندان است.
 
مدیر عامل برج میلاد افزود با بیان اینکه در ایام مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) ، برنامه های مختلفی در این برج برگزار می شود گفت: بازدید از جایگاه سخنرانی و گالری از عکس های امام خمینی (ره) در طبقه اول برج میلاد برای عموم مردم رایگان است. وی افزود: برج میلاد هر روز و در ایام تعطیل نیز باز است. همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حضور 250 امدادگر در بیست و دومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و افزود:حدود 40 دستگاه آمبولانس ، 15 دستگاه موتورآمبولانس و 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم مطهر امام راحل برای امداد رسانی مستقر خواهد شد.

عباسی ادامه داد : یک بیمارستان صحرایی 50 تختخوابی نیز در کنار حرم مطهر مستقر خواهد شد که کار احداث ان از امروز اغاز شده است. مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: یک فروند بالگرد نیز برای پوشش امدادی مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان