arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

معاون احمدی نژاد: افراد خطرناکی در مسیر دولت سنگ‌اندازی می کنند

معاون اول رییس‌جمهوری با بیان اینکه در شرایط حاضر نیازمند آرامش هستیم، فاش کرد که افراد خطرناکی در مسیر دولت سنگ‌اندازی می کنند و درپی آن هستند تا سرعت دولت را برای تحقق اهدافش کُند کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رییس‌جمهوری با بیان اینکه در شرایط حاضر نیازمند آرامش هستیم، فاش کرد که افراد خطرناکی در مسیر دولت سنگ‌اندازی می کنند و درپی آن هستند تا سرعت دولت را برای تحقق اهدافش کُند کنند.
 
به گزارش انتخاب، محمدرضا رحیمی روز شنبه در مراسم افتتاح بیش از 3 هزار و 700 واحد مسکونی مهر در استان سمنان اظهار داشت: امسال شکوفاترین سال دولت جمهوری اسلامی است و تلاش داریم تا به وعده‌های داده شده عمل کرده و آنچه را که خواسته رهبر معظم انقلاب است، در عمل به اثبات برسانیم.
وی افزود: نیازمند آرامش و تسکین خاطر هستیم و از بزرگان، روحانیت، ایثارگران، آزادگان و فرهنگیان کمک می‌طلبیم.

رحیمی ادامه داد: اصلاح نظام بانکی و از بین بردن رانت‌ها از جمله برنامه‌های دولت است.

معاون اول رییس‌جمهوری با اشاره به برخی اتهاماتی که به دولت وارد کرده‌اند، گفت: برخی از افراد با طرح اتهامات بی اساس علیه دولت، به نظام صدمه می‌زنند. این افراد خطرناک‌ترین افراد هستند که در مسیر دولت و حکومت سنگ‌اندازی می‌کنند. خداوند شر آنها را از سر ما کم کند.
وی با بیان اینکه اعضای دولت از جمله زحمتکش‌ترین افراد هستند، خاطرنشان کرد: متهم کردن دولت نتیجه‌ای جز صدمه زدن به این مردم و نظام ندارد. آن هم اتهاماتی که بدون سند و یکی پس از دیگری و حتی گاهی دیده شده که از سوی یک مسوول این اتهامات مطرح می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از مسائل پیش روی ما در شرایط فعلی همین دست‌اندازی‌ها و اتهامات است، تصریح کرد: در آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روی ماست و ما سودایی جز نوکری مردم نداریم، پس بگذارید در آسایش، آرامش و متانت انجام وظیفه کنیم.

معاون اول رییس‌جمهوری با اشاره به اجرای پروژه‌های مسکن مهر (یک میلیون و 800 واحد مسکونی در شهر و یک میلیون و 600 واحد مسکونی در روستا) از وزیر مسکن و شهرسازی تشکر کرد و گفت: در سال جهاد اقتصادی تلاش می‌کنیم تا پروژه مسکن مهر را پیش برده، تا جایی که در انتهای سال 92 تمام افرادی که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند، صاحب مسکن شوند.

وی یکی از برنامه‌های جدی دولت را ایجاد 5/2 میلیون شغل در سراسر کشور اعلام کرد و افزود: رساندن صادرات غیرنفتی به مرز 45 میلیارد دلار یکی دیگر از برنامه‌های دولت است که از جمله برنامه‌های بسیار دشوار به‌شمار می‌رود و از طرفی اجرای آن نیازمند جهاد و در کنار آن آرامش است.

رحیمی با بیان اینکه جهاد در لغت به معنای تلاش و کوشش است، اضافه کرد: در جای دیگر جهاد به معنای جنگ هم به‌کار می‌رود، البته جنگی که در آن تلاش و کوشش وجود دارد و جهاد در اقتصاد به معنای تلاش بیشتر در عرصه اقتصادی است، همانطور که دولت احمدی‌نژاد پیوسته در این زمینه تلاش کرده و پاره‌ای از دگرگونی و تحولات در این زمینه را به نمایش گذاشته است.
معاون اول رییس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) یگانه بانوی بی‌بدیل و بی‌نظیر و دخت نبی اکرم(ص) است.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) بهانه خلقت بوده و اگر فاطمه(س) نبود، هیچ‌یک از ائمه اطهار نبودند، چرا که او یگانه آفرینش است و عظمت این بانوی بی‌نظیر بر همه آشکار است.

رحیمی تصریح کرد: همچنین ایام پیش روی ما ایام مرتبط به حضرت امام(ره) است که از فرزندان نورانی حضرت فاطمه(س) به‌شمار می‌آید.

معاون اول رییس‌جمهوری ادامه داد: حکومت اسلامی بدون ولایت مانند حکومت اسلامی برخی از کشورهای همسایه است؛ آنچنان که آنها در قانون اساسی‌شان به حکومت اسلامی اشاره داشته‌اند اما فاقد ولی فقیه و ولایت هستند، به این معنا که هر روز در آن کشورها درگیری و خونریزی وجود دارد و محلی برای تجاوز شیطانیان و شیطان‌پرستان شده است.
وی تصریح کرد: حکومت اسلامی 'عمودی' لازم دارد تا بر خیمه‌ای استوار شود، در حالی که چنین حکومتی در کشورهای همسایه دیده نمی‌شود و در این کشورها افراط و تفریط وجود دارد؛ افراط به معنای بستن جلیقه‌های انفجار و به وجود آمدن گروه‌های بیمار و آشفته و تفریط به معنای آنکه این کشورها به محلی برای حضور بیگانگان و آمریکایی‌ها تبدیل شده است و این است تفاوت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری به ظاهر اسلامی کشورهای همسایه.

در مراسم بهره‌برداری از بیش از 3 هزار و 700 واحد مسکونی مهر که با حضور معاون اول رییس‌جمهوری و وزیر مسکن و شهرسازی برگزار گردید، از تمبر یادبود بیش از 3 هزار و 700 واحد مسکونی استان سمنان نیز رونمایی شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
شمای خطرناکتر درمسیرانقلاب سنگ اندازی میکنید.
نظرات بینندگان