arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

بارسلونا 3- منچستر یک/ تیکی تاکا سرود قهرمانی کاتالان شد!

بارسا از همان ابتدا توانست تیم برتر میدان باشد. در دقیقه 26 بازی فینال ، پدرو روی پاس زیبای ژاوی توانست دروازه تیم منچستر را باز کند و تیم اسپانیایی را در کشور انگلستان پیش بیاندازد. اگرچه در ابتدای بازی منچستر تیم برتر میدان بود اما شاگردان گوآردیولا خیلی زود روند بازی را در دست گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر نوشت: بارسا  از همان ابتدا توانست تیم برتر میدان باشد. در دقیقه 26 بازی فینال ، پدرو روی پاس زیبای ژاوی توانست دروازه تیم منچستر را باز کند و تیم اسپانیایی را در کشور انگلستان پیش بیاندازد. اگرچه در ابتدای بازی منچستر تیم برتر میدان بود اما شاگردان گوآردیولا خیلی زود روند بازی را در دست گرفتند.

 هواداران پرتعداد اسپانیایی که برای تماشای بازی تا ویمبلی لندن آمده اند در ورزشگاه ، سر از پا نمی شناختند. اگرچه این شادی کمتر از 10 دقیقه بود و پس از آن منچستر در شرایطی مشکوک به آفساید با ضربه وین رونی بازی را به تساوی کشاند تا این بازیکن خبرساز در روزهای اخیر بتواند باری دیگر برای بازیکنان تیمش محبوب شود. پس از این گل نوبت منچستری ها بود که ویمبلی را روی سرشان بگذارند.

بازی در پایان نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در شروع نیمه دوم ، دوباره بارسا بود که بازی را در دست گرفت و در اقیقه 60 مسابقه بود که روی یک رفت و برگشت ، مسی پشت 18 قدم صاحب توپ شد و با شوت زمینی و محکم خود ، باری دیگر بارسا را پیش انداخت .

دقیقه 68 بود که داوید ویا توانست با شوت کات داری زیبا تیمش را 3 بر یک از حریف پیش بیاندازد و کار را برای منچستر تقریبا تمام کند.

این نتیجه و برتری مطلق بارسا در زمین ادامه پیدا کرد تا سرانجام شاگردان گوآردیولا باری دیگر قهرمان اروپا شوند. باسا حالا چهارمین قهرمانی اروپایش را جشن گرفته و کاپیتان پویول که در دقایق پایانی مسابقه به زمین بازی آمد ، کاپ قهرمانی اروپا را بالای سر برد. هرچند در آخرین لحظه این آبیدال بود که به اصرار بازیکنان تیمش ، کاپ را بالای سر برد. این فصل ، فصلی پر از قهرمانی بود برای گوآردیولا و مردانش.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
به این میگن فوتبال.به این میگن بازی زیبا.به این میگن اقتدار.به این میگن زندگی.حالا باز برید استادیوم آزادی طرفداری از استقلال و پرسپولیس کنید که با درآمدهای بی حد وحسابشون(البته نه به نسبت فوتبالیستهای مطرح دنیا)بیشتر به فکر پارتی شب جمعه و ویلا و ماشینشون هستن تا پیشرفت فوتبالشون.البته زمینه ای که داره توش کار میشه همینه دیگه،نمیشه به فوتبالیستا خیلی خرده گرفت.آخ که اگه ما هم میتونستینم همچین بازی هایی رو از نزدیک ببینیم و طرفدار همچین تیمایی باشیم چی میشد.
روح الله مختاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0
به نظر من هیچ تیم باشگاهی و هیچ تیم ملی نمیتونه با این تیم بارسا بازی کنه.========= بارسسسسسسسسا عشقه==========
نظرات بینندگان