arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

"دولت قانون را پايمال كرده است"

نماينده ملاير در مجلس با تأكيد بر اينكه دولت در طي سال‌هاي گذشته كاملا قانون را پايمال كرد، گفت: دولت با اين اقدام خود، بنياني براي آينده گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: نماينده ملاير در مجلس با تأكيد بر اينكه دولت در طي سال‌هاي گذشته كاملا قانون را پايمال كرد، گفت: دولت با اين اقدام خود، بنياني براي آينده گذاشت.

حسن ونايي نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز (يكشنبه) و در جريان بررسي لايحه شرح وظايف و اختيارات وزارت امور زيربنايي در اخطاري به استناد به اصل133 قانون اساسي و در تذكري با استناد به‌ بند 11 ماده 23 آئين‌نامه داخلي مجلس، گفت: دولت در طي سال‌هاي گذشته كاملا قانون را پايمال كرده و بنياني براي آينده گذاشته است.

وي افزود: هنوز مجلس ادغام وزارت راه با مسكن را نپذيرفته چگونه هيئت رئيسه لايحه شرح وظايف و اختيارات وزارت امور زيربنايي را اعلام وصول مي‌كند.

در ادامه محمدرضا باهنر نماينده مردم تهران و نايب رئيس اول مجلس كه رياست صحن علني را در غياب لاريجاني بر عهده داشت، در پاسخ به اين تذكر گفت: در حال حاضر مجلس در حال بررسي يك فوريت لايحه شرح وظايف وزارت امور زيربنايي است كه اين موضوع بنابر درخواست دولت انجام مي‌شود.

وي افزود: تعدادي از نمايندگان به عنوان لايحه دولت ايراد دارند و متن لايحه را داراي اشكال مي‌دانند اما ما در حال بررسي يك فوريت اين لايحه هستيم و پس از رأي آوري، آن‌را به كميسيون مربوطه ارجاع مي‌دهيم تا نظرات كارشناسي‌شان را در خصوص لايحه مذكور ارائه داده و اين لايحه را تغيير دهند، بنابراين بحث ما فقط روي موضوع يك فوريت اين لايحه است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
دولت نه تنها قانون را بلکه مقدسات مردم را ودرستی پاکی مردم را وایمان واعتقاد مردم راواقنصاد ومعیشت مردم را وباور واعتماد مردم راپایمال ولگد مال واز بین برده است.
نظرات بینندگان