arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

لغو مراسم نکوداشت قلعه نویی به احترام درگذشت حجازی

امیر قلعه نویی از دوستدارانش خواست تا مراسم تجلیل از او را به احترام درگذشت ناصر حجازی کنسل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر قلعه نویی از دوستدارانش خواست تا مراسم تجلیل از او را به احترام درگذشت ناصر حجازی کنسل کنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ جمعی از دوستان صمیمی امیر قلعه نویی برای روز دوشنبه ضیافتی را ترتیب داده بودند تا سومین قهرمانی متوالی ژنرال آبی ها در لیگ برتر را به او تبریک بگویند. قلعه نویی که تنها در استقلال به 17 جام رسیده ، حالا با کسب چهارمین قهرمانی در لیگ برتر که سه قهرمانی آن در سه سال متوالی رخ داده به پرافتخار ترین مربی ادوار فوتبال حرفه ای ایران بدل شده .

این مراسم که قرار بود با حضور هواداران ژنرال ، دوستان او و جمعی از اهالی فوتبال در یکی از باغ های اطراف تهران برگزار شود به خواست امیر قلعه نویی که این روزها در سوگ ناصر حجازی ، جامه مشکی به تن کرده به زمان دیگری موکول شد.

 استقلالی ها در پی درگذشت ناصرخان حجازی ، تمام برنامه های همراه با شادی شان را لغو کردند و همه استقلالی ها این روزها در پی این هستند تا با قهرمانی تیم در جام حذفی ، این موفقیت را به خانواده اسطوره آبی ها هدیه کنند. 

امیر قلعه نویی هم که یکی از استقلالی های قدیمی است ، به رغم همه سوء تفاهماتی که این روزها ایجاد شده ، سعی کرده با لغو جشنی که از دو هفته قبل برنامه ریزی شده و حتی کارتهای دعوتش را هم توزیع کرده بودند ، همدردی اش را با خانواده حجازی به نمایش بگذارد.

نظرات بینندگان