arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

داود احمدی نژاد: تنها افتخار "جریان انحرافی" این است که روی پای هوشنگ امیراحمدی بزرگ شده‌اند

دبیر کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور گفت: گروه انحرافی با سازماندهی همه گروه‌های سیاسی منحرف به ویژه گروه‌های ضدانقلاب قصد پیروزی در انتخابات مجلس را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور گفت: گروه انحرافی با سازماندهی همه گروه‌های سیاسی منحرف به ویژه گروه‌های ضدانقلاب قصد پیروزی در انتخابات مجلس را دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، داود احمدی‌نژاد صبح امروز در سلسله جلسات بصیرت‌افزائی حزب‌الله مشهد اظهار داشت: گروه انحرافی با سازماندهی تمام گروه‌های سیاسی از جمله گروه‌های مخالف نظام همچون نهضت آزادی، منافقان و کومله قصد پیروزی در انتخابات آتی مجلس را دارد.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خیلی از افرادی بودند که مسئولیت‌هایی نیز در کشور داشته‌اند اما از مسیر اصلی انقلاب منحرف و گمراه شده‌اند.

نماینده ویژه رئیس جمهور علت اصلی انحراف از مسیر اصلی انقلاب اسلامی را سهم خواهی و کبر دانست.

وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ تشیع هیچ کس به اندازه چهارده معصوم (ع)برای دین مبین اسلام زحمت و تلاش نکشیده است، آیا این بندگان پاک و صالح الهی از کسی سهم خواهی کردند، نقطه مشترک فتنه 88 با گروه انحرافی در سهم خواهی آنان است.

احمدی‌نژاد همچنین عامل ضعف و سستی در برابر جریانات ضد انقلاب را نبود وحدت و چند دستگی برشمرد و خواستار نزدیکی بیش از پیش تمام گروه‌های ارزشی مدافع نظام اسلامی شد.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور از قصد هزینه کردن میلیاردی گروه انحرافی، برای پیروزی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پرده برداشت و تاکید کرد: اگر دلسوختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهند در انتخابات مجلس پیروز شوند راهی جز همدل بودن و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را ندارند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگر از سخنان خود رستگاری دنیا و آخرت را در گرو ولایت پذیری خواند و تصریح کرد: ولایت پذیری شاخص سنجش اعمال ما است و یقین داشته باشید اگر رضایت ولایت را جلب کردید در یوم‌الحساب در پیشگاه حضرت فاطمه الزهرا (س)شرمسار نیستید.

وی افزود: افرادی که در گروه انحرافی غرق شده‌اند در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در هیچ یک از عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نقشی ایفا نکرده و کوچکترین سابقه‌ای نداشته و تنها افتخار این افراد این است که روی پای دلال آمریکائی هوشنگ امیراحمدی بزرگ شده‌اند.

نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه امروز گروه انحرافی مقابل ولایت فقیه ایستاده است، گفت: گروه انحرافی با تاکید بر مکتب ایرانی، نقد انبیا الهی و سرت عظیم فرود آوردن در مقابل امریکا و رژیم اشغالگر قدس قصد ایجاد فتنه جدیدی را دارند.

احمدی‌نژاد همچنین به تحولات اخیر منطقه اشاره و اظهار داشت: بعد از گذشت 32 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جهانیان شاهد الگوبرداری کشورهای منطقه از ایران اسلامی هستند و عناصر انحرافی در یک حرکت موزیانه به دنبال مخدوش کردن آن هستند.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور افزود: جمهوری اسلامی باسلاح اتمی انقلاب اسلامی را صادر نکرده است و انقلاب اسلامی با اخلاق و منطق اسلامی مرزهای کشورهای منطقه را درنوردیده و تا قلب اروپا پیش می‌رود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
farhad
|
Canada
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
2
بالاخره ما نفهمیدیم این جریان انحرافی چیه. حالا نماینده ویژه رئیس جمهورهم دم از جریان انحرافی میزنه. مگه اطرافیان ایشان این جریان انحرافی را براه نداخته اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
4
ظلمی که جریان انحرافی در حق جناب آقا داود احمدی نژاد کردن در حق هیچکس روا نداشتن اصلا اگه این جریان انحرافی نبود این آقا داود را هیچ یک از ملت نمیشناختن یکی از خیانت های این جریان به ایشان همین است که به ایشان با کمال ناجوانمردی سمت دادن و احتمالا ایشان را رجل سیاسی کردن خدا به زمین گرمشان بزند
محمود
|
Germany
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
3
مگر جریان انحرافی یک شبه یا خود بوجود آمده ، برخی ها توجیه گرند ونان به نرخ روز خور ،سوال اینست چه شاگرد هوشنگ امیر احمدی باشد یا نباشد .در این رابطه احمدی نژاد در راس آنست!
نظرات بینندگان