arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰
طرح جدید استانداری به شورای عالی ترافیک

موتورسیکلت ها حق ندارند وارد محدوده طرح ترافیک شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عمرانی استاندار تهران، گفت: استانداری تهران پیشنهادی مبنی بر مشمول شدن حذف تردد موتورسیکلت‌های در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد را به شورای عالی ترافیک ارائه کرده است.

به گزارش انتخاب، حمد رضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت: انتظار می‌رود با تصویب این پیشنهاد از میزان آلودگی ناشی از این موتورسیکلت‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: جلسه اختصاصی مربوط به ساماندهی موتورسیکلت‌ها در این هفته و با حضور دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری شامل وزارت بازرگانی، محیط زیست استان تهران، شهرداری و استانداری تهران و سازندگان این موتورسیکلت‌ها تشکیل می‌شود تا در زمینه تولید، واردات و عرضه، استانداردها و نقش این موتورسیکلت‌ها در آلودگی هوا تصمیم‌گیری شود.

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: کارگروه آلودگی هوای تهران به شورای عالی ترافیک و کارگروه صنعت و معدن پیشنهاد داده‌اند تا محدودیتی را برای تردد موتورسیکلت‌های برقی در طرح زوج و فرد قائل نشوند. همچنین برای تولیدکنندگان این موتورسیکلت‌ها معافیت مالیاتی و تولید در محدوده 120 کیلومتری تهران در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح زوج و فرد و تغییر ساعت اداری کارمندان دولت، شاهد ترافیکی روان در تهران هستیم، عنوان کرد: در ساعات پر ترافیک عصرگاهی در محدوده طرح زوج و فرد گره کور ترافیکی مشاهده نمی‌شود و ترافیک روان است.

محمودی در پایان تاکید کرد: تصمیم جدیدی برای تغییر ساعت کاری کارمندان و تردد اصناف گرفته نشده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
حالا شما بگيد ببينيم كدومشون گوش ميدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان