arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۰۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۰

آیت‌الله علوی گرگانی: وضعیت حجاب این‌گونه باشد، عذاب الهی نازل می‌شود

آیت‌الله علوی گرگانی هشدار داد که اگر وضعیت حجاب همین‌طور پیش برود، عذاب الهی نازل می‌شود و اگر الان عذابی نیست به خاطر استغفار امت و حضور بسیاری از بزرگان دین و فرصت دادن خدای متعال است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت‌الله العظمی علوی گرگانی هشدار داد که اگر وضعیت حجاب همین‌طور پیش برود، عذاب الهی نازل می‌شود و اگر الان عذابی نیست به خاطر استغفار امت و حضور بسیاری از بزرگان دین و فرصت دادن خدای متعال است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، این مرجع تقلید پیش از ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوا و فضای سپاه شرکت‌کننده در دوره‌های عقیدتی «تربیت و تعالی» در قم، با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار کرد: در نظامی زندگی می‌کنیم که از همه نظام‌های موجود در دنیا برتر و بهتر است؛ با این حال عده‌ای با پوشش‌های نابه‌سامان خود این ارزش‌ها را از بین می‌برند.

علوی گرگانی وضعیت حجاب در جامعه را عذاب‌آور توصیف کرد و افزود: ارتباط‌های دختران و پسران یکی از معضلاتی است که جامعه با آن روبه‌روست. مسئولان امر کجای این قضیه هستند؟ چرا کاری برای وضع موجود نمی‌کنند؟

این مرجع تقلید با اشاره به عذاب قوم نمرود توسط پشه‌ها، خاطرنشان کرد: وقتی خدای متعال می‌فرماید اگر عذابی را بر امتی نازل کند هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد، «اذا ارادالله بقوم سوء» می‌تواند این کار را بکند، همچنان که برای قوم نمرود این کار را کرد و با پشه، نمرود و دار و دسته‌اش را از بین بردند.

وی یادآور شد: متاسفانه امروز عفت و حجاب از جامعه برچیده شده، غیرت ها کم شده و از کنار این همه گناه با مسامحه می‌گذریم.

علوی گرگانی افزود: مردم با این همه گناه و فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر دچار بدبختی و ضلالت خواهند شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
5
حاج آقا نفرمایید.دفاع بد از حجاب نکنید.سالهاست این وضعیت هست وقتی همه چی اجباری باشه همین خواهد بود.در جنوب لبنان دختران و پسران از همان ابتدایی با هم در یک کلاس درس می خوانند.زنان در انتخاب حجاب آزادند و این مشکلات را ندارند.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
6
عذاب الهی نازل شده شماها یا خبر دارید یا خودرا به بی خبری زده اید .
آیا عذاب الهی بالاتر از این است که حقوق فقط برای ده روز کفاف می کند ؟؟؟گرانی تورم وبیکاری پدر مردم در آورده چون آقایان بی نیازند به همین خاطر فقط چهار تا مورا می بینند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
1
4
با این اوصاف تمام دنیا نابود شده است و ما خبر نداریم !!!
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
3
مگرعذاب شاخ و دم دارد حاج آقا؟ همه ازهم بد ميگويند، چشم وهم چشمی، کلاهبرداری ،قدرت طلبی ، فرار دختران از خانه، سقط جنين ، مردان بزک کرده، مواد مخدر ، گروگان گيری و........... اينها عذاب نيست؟
نظرات بینندگان